Saturday, July 31, 2010

kita putus, irfan . :)

title yang bermakna an ? :)
sedih , terluka , kecewa dan pedih jelas terasa .
ada hikmahnya .
aku makin tenang .
ya , tenang .

ya, Tuhan .
kuatkan aku .
tabahkan aku .
lindungi aku dari perkara yang melemahkan aku .
jauhi diriku dari bebanan sengsara ini .
sedarkan izzat irfan serta nur zeila bahawa mereka sedang membunuhku pelahanlahan .
sucikan hatiku dari segala perasaan benci dan khianat .
semoga aku berada dalam cahaya yang terang dan mulia .
seindah namaku sebagai CAHAYA KEBAHAGIAAN .

PUTUS .
aku menaip dengan sedar .
key pad usang itu aku tekan satu persatu ,
membentuk permulaan ayat yang akan merubah kenyataan .
" abg , kita putus "
dan ternyata aku kini yakin .
WASILAH KITA : S . E . N . I perlu ditamatkan .
penamat yang memberi pelbagai makna dan rasa padaku .
mungkin padanya jugaa .

aku juga sudah terlalu yakin .
dia sedang membuang kenangan kami satu persatu .
tiada bukti yang perlu ditunjukkan ,
kata hati dan naluri lebih memahami .

irfan , kita kenal sudah lama .
im learning you every second you had been around ,
every minute we have spent together ,
every words that came out of your mouth
and for all our wonderful moment together .
i still love you with the up and down in my life .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com