Tuesday, August 10, 2010

1 ramadhan . :)

bulan mulia itu hadir lagi .
memberi sinar keimanan dan rahmat kepada setiap umat Islam . :)

bermula sebuah bulan yang penuh cabaran .
menahan diri daripada semua perkara yang membatalkan puasa .
Rukun Islam yang WAJIB dipatuhi .
welcome back , RAMADHAN . :)

hidup mesti diteruskan .
lupakan perkaraperkara shitt itu .
bangun , bangun dan bangun .
tinggikan penglihatan anda dan banggalah menjadi diri sendiri .
cuma anda yang tahu yang terbaik buat diri anda .
anda tahu anda TERHEBAT !

aku mahu berubah .
mungkin bertambah baik dari sekarang ?
aku nak maju .
maju ke hadapan .
berada selangkah lagi , sebaris bersama mereka yang telah berada di sana .
aku sedang mencuba .
aku mahu apa yang aku mahu .
tetapi aku sentiasa ingat ,
aku takan selalu dapat yang aku mahu tapi aku akan dapat apa yang aku PERLU .

HE knows everything .
that's HIS miracle bless . :)

semoga Ramadhan ini akan memberi CAHAYA buat aku ,
keluargaku , sahabatku , kenalanku dan setiap umat manusia yang beragama ISLAM .
rahmat dan berkat dariNya .
setiap ibadah kami hanya padaMU yang maha Esa .
dan hanya padaMu kami berserah .

Aminn . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com