Thursday, August 26, 2010

...........

menulis kembali .
tatao dari mane na mule .
aku kecewa , sedang sangatsangat kecewa .
aku na ceritakan at ain tapi ..........
ta ! salah , ain . ini pasal aku .
aku yang memang sedang menangis sekarangg !

ternyata bahagia itu bukan milik aku .
aku takan berharap lagi !
aku takan .
ainn , cepatlah datang .
aku na bende yang aku pesan tu cepatcepat .
aku tana terluka lagi .
aku na pergi jauhjauh !
aku na lari dari kesedihan dan kebahagiaan aku .
aku patut dengar cakap kau .
aku da salah lagi .
maaflah . T.T

sudahlah .
aku tahu die akan tipu aku lagi .
he will .
die da hilangkannya !
when he said ONLY , i know its time to say FOREVER .
mase makin suntuk buat aku dan die .
kalau die taberubah juga , aku akan hilang .
dia akan kehilangan aku selamalamanya .

tinggal seminggu lagi , sayang .
dan sya akan pergi .
semua bergantung pada kauu .
bile saat itu tiba ,
tiada lagi medium untuk kita berhubung .
sya pasti itu .
percayalah .

fan , sya takan menyesal .



kata hati : ....... maaflah . setiap kali aku ingin potretkan gambarnya di sini , ade sajje halangannya . aku mahu die menjadi sebahagian blog aku , tetapi ............... sudahlah .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com