Monday, August 30, 2010

sakit .

hari baruuuu . :)
isnin .
pagipagi suda ade perhimpunan seperti biasa .
HAHA .
permulaan hari yang MENGADA .
haha . teeetttttt*
biarlahh .
mereka pengawas hanya menjalankan tugas .
sala aku jugaa , yang tapakai pin kenapakan ?
macammacam ragam manusia nyh .
huu . ^^
membebel laa kau nyh , Sya .
HAHA .

haishhhh , baru habes trial beberapa hari lepas mak suda bisingbising study lagi .
argggghh ! penatt .
bagila aku raya dulu kan kan ?
semak tao otak ?
hurmm , otak aku pun da tepuu .
tapi betullaa , buat mase nyh aku tarasa aku study sebab mase depan .
aku study untuk menghadapi peperiksaan sahaja .
dan bile exam jee aku jadi gelabah .
aku tatao kepentingan exam lagi .
sooooo , kita enjoyyyy !
HAHA . yea ?
im your dream larhh . :p
sendiri pk okayy ? :)

trial exam so far so goodlaa .
got highest marks in physics and mathematics .
hoho . fizik tidaa boleh dibanggakan lgsg .
macam siutt je .
60% only ! =.=
erhhh , Ai'syah . do try harder yarh ?
20 marks to goo . chaiyokkk !
huu . :(

mathematicssssssss !
Alhamdulillah , ya Allah .
syukur sngtsngt .
keputusan yg MEMBAHAGIAKAN .
terima kasih , Allah . :)

tentang die .
biase sajje .
dengan izin Allah , aku akan sentiasa menyayanginya .
dengan izin Allah , aku akan terus setia .
dan kerana Allah , aku akan berusaha utk merubah dan membentuk die .
seperti yg aku pernah kenal dan sayangkan die .
seorang irfan yang baik .
jauh lebih baik dari sekarang .
die sedang berubah dan mencuba .

aku terluka .
yupp , maseh .
luka tuu tamudah disembuhkan .
aku takkan pernah terlupa dan melupakan .
tapi hanya sebuah kemaafan aku dapat berikan .
mencuba , bertahan dan bersabar .
semoga Allah permudahkan cerita kami .
dan bahagia itu untuk selamalamanya . :)

percaya pada ' KARMA ' ?

" what you give , you'll get back .. "

setidaktidaknya , aku nak mengubah die dahulu .
sebelum aku pergi tinggalkan die dan dunia satu hari nnti .
penyesalan hanya akn menghantui masa depan ,
jadi aku takan menyesal .

i'll not living with REGRETS !

. fullstop .


life is full with up and down , meaningful colours and sometimes with stormy paths .
but dear , never turns around and keep your head up high .
its your time to shine .


status : sakitt perut . :(

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com