Monday, August 23, 2010

katakata .

besok paper pendidikan islam kertas 2 .
meliputi tilawah al-Quran , hadis , jawi dan juga tajwid .
bidang yang bukan kemahiran aku .
insyaAllah , usaha pasti jaya bukan ? :)

life is getting easy .
yupp , im moving on .
aku masih bersama dia tapi harapan itu aku biarkan malap .
tidak mahu terluka lagi .
pada dasarnya aku maseh terikat namun hatiku tidak lagi .
betul dan sejujurnya aku maseh syg kau , sangat sayang .
tapi biarlah kita bersama go with the flow .
tiada penghalang dan sekatan lagi . :)

minggu yang penuh tekanan .
peperiksaan .
kebimbangan dan kekalutan .
HAHA . wajah kusut dan senyuman .
alahaaaaaaaaaaai !

kaku betul jari aku menaip hari ini .
bukan tiada cerita yang mahu dikongsi tetapi diam itu lebih baik bukan ?
aku kecewa .
dengan sikap ramai orang .
siapa dan siapa ?
persoalan yang tidak perlu dirungkaikan .
MENJADI DIRI SENDIRI ,
itu yang aku mahukan .
tegurlah aku jika salah tetapi jangan jatuhkan aku dihadapan orang lain .
hidup aku dan jalan cerita aku sendiri .
yupp , aku tak sempurna .
aku tak seperti kamu .

kau keluargaku .
aku tahu aku salah .
aku tahu aku terlalu taksub dengan cinta dunia .
aku tahu aku berdosa .
dunia kita berbeza .
aku bukan budak baik .
dan aku tidak cuba berlagak baik .
aku dan anakanak kamu jauh berbeza .
aku sosial dan mereka tidak .
terlalu lain .
aku tak layak perdebatkan untuk menjadi salah seorang mereka .
wahai , saudaraku .
saia lebih tahu siapa diri saia .
terima kasih atas perhatiaan anda tetapi hentikanlah .
berhenti bercakap tentang sesuatu yang menambahkan perlakuan negatif dalam diri anda .
baik atau buruk itulah saia dan saia maseh saia .
ketahuilah , diam itu lebih baik . :)

kawankawan .
hurm , SEDIH .
aku cuma mengharapkan sedikit semangat dari setiap mereka .
aku belajar dan mereka tetap diingati .
aku memberi semangat dan doa yang terbaik buat mereka tetapi apa untuk aku ?
aku cuma ingin dihargai .
text ? hurm . terkilan cuma .
aku okayy . :)

DOTTIE .
aku suka rancangan ini .
sekurangkurangnya hati aku terhibur dengan watak itu .
but still , life is not easy as her .
too klise .
totally different in the reality .
dan sebagai seorang budak gemuk , saia tahu itu tidak benar .
percayalahh . :)

frankly , it hard to be me .
to be one of the fat girls among the other with the beautiful faces.
yarhh , its damnly difficult .
people would say there's no different between these figures .
but words just words , people .
its just dont make any sense if the action speaks louder than WORDS .
ia tetap takan sama .

sebagai seorang Sya ,
saia cuma boleh berbangga kerana dikurniakan akal yang baik oleh Allah s.w.t
saia bersyukur , dan sangatsangat bersyukur .
kerana dengan nikmat yang diberikan , inilah Sya .
bagi aku kecantikan tidak boleh ditandingi dengan ilmu .

Alhamdulillah , ya Allah . :)

semoga rahmatMU yang satu ini akan membuka mata DUNIA .
size doesnt matter .
so be strong heart ,
and show the world whats Sya is made for .

Aminn .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com