Sunday, September 12, 2010

absence makes the heart grow fonder .

berseorangan pada pagi yang sunyi ini .

4minit menghampiri jam empat pagi .
HAHA .

kekasih gelap .
tibetibe lagu tu datang menyapa .
hurm , haaa , erhhh , ehh , HURMM .
aku mengeluh sekali lagi .
entahlaa .
perasaan yang aneh.
tatenteram .

thinking of quittingggggg !
aku rase taselamat lagi .
ape yang aku buat dipenuhi keke.... ?
aku tabebas menjadi AKU di tempat aku sendiri .
kalau aku boleh membaca perasaan aku sendiri , semestinya aku tamemerlukan ruangan maya lagi .
masalahnya , aku terlalu FAKE !
ya , aku tabaek .
tapernah mencuba utk menjadi yang terbaik .
aku cuma cuba menjadi yang terbaek untuk diri sendiri , orang kecintaan , orang kesayangan dan keluarga aku .
salahkah ? :)

ini dunia aku .
aku , aku perlukan ruang .
ruang untuk menangis dan ketawa .
ruang untuk aku mencari pengalaman dan pengajaran .
ruang untuk aku meluahkan tanpa halangan .
ruang untuk aku berkarya dan terus berkarya .
ruang untuk aku mencipta kenangan dan persembahan seni yang terindah .
ruang untuk aku rasa dihargai dan menghargai .
ruang untuk aku rasa disayangi dan menyayangi .
ruang untuk bercinta dan dicintai .
dan juga ruang untuk menjadi AKU .

ruangan itu makin sempit .
kadangkala , ruang itu KOSONG .
kadangkala , ruang itu GELAP .
kadangkala , ruang itu bercahaya .
ruang itu subjektif .
tidak kelihatan tetapi kehadirannya terasa .

merapu . :')

banyak katakata yang ingin terluahkan .
actually , i dont know where to start and how to end .
so , let it be .
and life must go on , Sya .

sometimes we have to look deeper...

note to self : you just stand there and see me burnt , its alright because i like the way its hurt .
and just there and hear me cry , its alright because i love of all the lie . The lie that make me cry . :)




0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com