Tuesday, September 14, 2010

pulang .

sampai suda aku ke rumah yang tercinta .
huh , penat betul .
butttttt , happy dapat raye dengan keluarga . :)
now , its time to focus on ! yeahh .

okayy , banyak perkara yang aku perlu selesaikan minggu nyh .
in other words secara ASAP !
anta mail kepada abang serta cari cara untuk membantu die .
aku rase aku da tao macam mane .
semoga perkara tu berjalan lancar .
Aminn . :)
aku gembira dapat tolong die walaupun taseberapa pun .
insyaAllah . :)
doakan okayy ?

dye juga suda pulang ke kolej .
awalkan ?
hurm , dalame tajumpe .
tapi , assignment menjadi penghalang .
tidak mengapalah .
dye perlu belajar , dan aku pun .
masingmasing pun ade tanggungjawabkan ? :)
so , cuti panjang nanti harapharapnye tade excuse lagi untuk DATING . :)
gataaaaaaaaaaaaal . ^^

well , semalam dari Gerik .
yupp , abah seorang anak peneroka .
FELDA BERSIA .
act , aku tapena jumpe tok wan Harun .
ini kerana , beliau telah pergi dahulu sebelum sempat aku dilahirkan .
walau bagaimanapun , dye pernah wujud dalam keluarga saia ini kan ?
maka , semoga rohnya berada dalam kalangan muslim sejati di sampingNYA . :)

semalam aku sangat risaukan keselamatan die .
dye sorangsorang at sane .
haishh , alhamdulillah dye suda selamat tibe .
kawankawan dye ramai yg pulang 17hb nnti , dye saje yang bseorangan at sane .
RISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAU ! :(
hurm , aku takut apeape yang buruk terjadi .
arghh , tana bayangkan .
aku doakan yang baikbaik saje !
sayang kau mampatmampat tao ?
harapnye , dye pun begitu . :')

perasaan yang aneh .
tetibe aku rase yang pelikpelik .
aku tatao kenape , tetapi ianya memang pelik .
tentang **** .
somehow , aku rase aku takisah **** bersama dengan dye .
pelikkan ? dalam kerisauan aku tu aku berharap sangatt kalau **** ade utk temankan dye .
aku takisah ape yang akan berlaku tetapi sekurangkurangnye dye selamat dan berteman .
keselamatan dye terjamin walaupun aku tahu ia akan menyakitkan hati aku sendiri .
butttt , its okay .
macam aku tabiase je .
yang penting adalah DIA .
he's my priority one . :)
( hohohoho . dye tidak mengetahui tentang ini . syhhhh . )

anak kiteeeee .
izzat asyaf , sayang .
awwwwwww ! chumeel . :)
macam awaklaa , abang .
terutamenye hidungnyee . :p
sya sayang abang dan anak kiteee .
KITEEE tao ? :))

amboi , amboi . gewdiks betul aku nyh .
haha . da gatalgatal na menikah . :p
awwwwwwww . X)
tiaptiap anak kite akan bermula pangkal name izzat dan anis .
izzat semperna namenye dan anis .... ?
emm , hanye dye je yang tao .
tapi , bagi aku tade bantahan .
anis itu manis sebutannye .
IZZAT dan ANIS .
sesuai ta ?
heee . aku berfikiran nakal .
hush hush , pergipergi !
yang baikbaik sahaja okayy ? :)

yang pentinggggg , aku na fokus untuk SPM nnti !
tengah berusaha nyh .
apeapepun , korang tetap yang TERHEBAT .
i owe all of you guys .
korang semangat dan pemangkin untuk aku berjaya .
aku bukan sapesape tanpe korang semua .
greatest applaused for SEMUAAAAAAAAAAAAAA !
sayang andaanda . really . :)

" kejayaan saya adalah kejayaan anda jugaa . InsyaAllah .
Aminn . :)) "


p/s : irfan , you're my bittersweet sugar . thanks . :)




this is probably US . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com