Thursday, October 7, 2010

mukabuku dan bukabuku .

tajuk yang simple dan mudah difahami kan kan ?
semalam ... entah kenape perasaan itu kembali .
biarlahh . mungkin ia akan jadi sekadar angin lalu . :)

sekarangg , aku na jauhkan diri dari aziem .
yupp . aku TANA .
aku tana jadi milik sapesapae .
aku tana orang cakap bukanbukan .
aku tana rase yg aku perlu dengan dye sebab kitorang rapat .
aku na pade seseorang yg aku sayang dan bukan pade seseorang yg mereka kate ' they look good for each other ... '
i just need what i wanted .
and people dont really understand that .

aku perlu fokus sekarang .
ade perkara yg lebihlebih penting dari bende remehtemeh nyh .
masa depan .
Dr. Ai'syah ?
i dont really think so .
aku tahu kelebihan aku .
tapi , aku rase mereka tanampak itu .
aku mahu sokongan !
aku na buat sesuatu yg aku bagus .

Tuhan , aku perlu buat sesuatu yg aku bagus supaya aku jadi seorang yang HEBAT .
kenape mereka tidak memahami ?
kenape mereka sentiasa letakkan harapan yg terlalu tinggi ?
aku atau mereka kah , sebenarnya AI'SYAH ?
aku tahu ape yg aku mampu .
aku cuma harapkan pengertian .
aku takut kalau aku tadapat mencapai yg diharapkan .
aku akan kecewakan mereka .
itu akan buatkan aku sakit .
Allah .. :'(

aku perlu diam sekarang .
aku telah terlalu banyak bersuara .
this is just a crap .

*sigh*

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com