Wednesday, October 13, 2010

warkah .

aku rase tiada perlu rahsia lagi .
alarhh . siapa ? orang yg aku tengah 'on the way' tuu .
act , dye tu ex akuu . hoho .
ex aku mase aku form 1 dan dye mase tu di tingkatan 2 .
lame suda kan kan ?
suda 4tahun berlalu . :)

perkenalan kami mestilahh di sekolah .
Sek . Men . Keb Alang Iskandar yg tercinta .
HAHA . aku macam terkena kejutan budaya je mase tuu .
senior pakai stokin pendek aku na ikott , senior pakai kasut sneakers , aku pun na jugaa .
senior tapakai single putih dan belangbelang pun na ikott juga .
senang kate , segale peraturan sekolah yg baekbaek belaka tu semua aku malas na ikott .
HAHA . seronokk belajar jd budak jahat pade mulanyee .
tapi ,, semua tu dalam berape hari je punn .
biasalah baru na remajaaaaa . hee . ^^
serius , jadi diri sendiri yg baekk adalah sangat BAEKK sebenarnye . :)

his name is Syazziman Zainal Abidin .
of course lahh , bapak dye Zainal Abidin kan ?
ade .. tataolah berape orang adekberadek .
* kisah pula aku kan ? *
dan sekarang beliau sedang menetap di Rawang , Selangor .
beliau sedang bekerja di Fitness First di kawasan Subang .
dan beliauuu sedang mengumpul wang untuk membantu ayahnya membina banglo keluarga mereka dan untuk sambung belajaar pada masa hadapan .
sweet ? hoho . tida pula bagi aku . :p

weyhh , korangg . tipulah kalau takenal dye lagi kan . HAHAHAHA .
maseh ingat tentang
perjanjian jahat kitalah , budakbudak canteks yg nakal ? :)

syaratsyarat perjanjian jahat :

  1. setiap kali couple tidak boleh lebih daripada 3 BULAN 10 HARI .
  2. mesti dan WAJIB , putuskan lelaki itu DAHULU .
*winkwink* ingatkan ? dye kan mangse aku mase waktu tu . hee . :p
tapi itu semasa 4tahun yg lepas .
semase aku maseh takenal makna ditinggalkan dan meninggalkan ,
dicintai dan mencintai .
zaman budabudaa . :')

aku tatao sama ada aku suka dye atau tida .
DAHULU dan SEKARANG ?
dahulu mungkin sebab dye suke usik aku dengan katakatanya yggggggg ... " Ai'syah , I LOVE YOU " tu yg buatkan aku na gewdiksgewdiks dengan dye . *buat muke blurr*
setiap kali teserempak , takiralah at tangge ke .. dewan ke .. koridor na pegy kantin ke .. ayat itu je yg diulang oleh beliau .. HAHA .
comel betul mase tuu . :)

sekarang ? ouhh . sumpah ! tiada langsung perasaan aku at dye .
kesiankesian .
kate ondaway tapiiiii ... kisah pula aku . :p
bagi aku sekarang .. CINTA DOESNT MATTER .
lagipun .. hati aku maseh untuk DIA .
ouhh , sakitnya bila berhadapan dengan kenyataan itu .
mencintai tanpa dicintaikan , sayang ? :')

*nota : photo beliau maseh dalam proses . sila tunggu . jika anda suda tidak sabarsabar .. sila login facebook anda dan SEARCH ; SYAZZIMAN ZAINAL ABIDIN untuk maklumat selanjutnya . terima kasih . :)

act .. aku hanya na tekankan ini .
WARKAH .. buat KAU yg sedang memerhati dan yg disayangi . :')


Takkan lagi aku menunggu
Kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
Puasku mengharapkan dirimu
Seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
Kau tempuhi penuh bahagia
Diriku mahu kau tahu
Pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
Seperti yang aku kenali dulu
Setiaku menantikan dirimu
Seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
Melangkah namun tak berdaya
Terusku terus menunggu
Cinta yang takkan pernah ada

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com