Thursday, November 25, 2010

co-letih

phewww . sejarah ade lh kertas terakhir utk minggu nyh . yeah , kinda hard . 3hari utk prepare utk kertaskertas seterusnya . OMG , OMG ! aku sgtsgt risau tentang science sub aku . fizik , kimia dan biology . hurm . harapharap okay lh .

aku sebenarnye penat sgt nyh . mate da layu pluss kuyu . bantal da pangilpanggil utk tidur tapi hati aku tatenang . entah lh . aku kecewa mungkin . tentang peperiksaan ? semestinya tidak tapi tentang .. malas lh na cerita . itu buat mood aku btambah down memikirkan dia . biar lh , biar lh . aku sgtsgt tidak selesa sekarang . aku harap aku nyh batu . batu tar dan batu kerikil . unnotice . dan tidak kisah pade ignorance ini .

harihari aku terfikir tentang perkataan ini . ignorance . entah sejak bile aku rase pekataan ini cukup dekat dgn jiwa aku . haha . aku pun tatao . at this time , aku maseh mencari katakata sesuai utk aku tulis dan luahkan . tapi semuanya hambar dan kaku kan ? aku tatao mane pergi aku yg dulu . yg happy . yeah . happiness . itu yg aku cari tapi .. semakin aku cari , semakin jauh dia pergi . kenape ?

blablablaa . aku baru tengok movee adnan sempit . kisah cinta aku dan dia . derrrr , aku nanges kot . tah hapehape kan ? entah lh . aku sebenarnye nanges sebab tade sebab yg kukuh . aku happy sebab adnan happy tapi aku pun envy sebab dye happy . see ? aku nyh gile . entah lh . ape saje pun na nanges . ta cool kan derr ? haha . kisah pula aku .

im desperately lost .

To love someone doesn’t mean to force a commitment. Sometimes, you just have to be satisfied with whatever connection you have as long as it stays.

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com