Wednesday, November 3, 2010

cold .


3 November 2010 .

hey , guys . im back . Gosh , im not really good in hiding feeling . yupp . im .. a little bit .. idk . sad mybe ? yeah , poory mr.irpan . haha . i tied him with a blue ribbon . sometimes , i do stupid thing . real COOL thingy . but , WEIRD . and its called REVENGE . :)

aku suke bau mr.irpan aku . *dont euwwwww me okay ? aku sembur dye dgn febrezze . wangi je . hurmm . aku peluk dye dan ciumcium dye . perasaan sebak dan tenang bercampurcampur tiap kali aku buat mcm tu . in fact , dye tengah temankan aku sekarang .. arghh .. i hate when i have to cry right now . aku rindukan dia . Ya , Allah .. kenape perasaan tu hadir ? pergilah . aku na hidup juga tao .

adakah aku terlalu lemah ? ta ! mungkin ? atau memang .. aku cuba dan cuba . aku na kehidupan yg tenang tanpa perasaan tu lg . tiap kali aku cuba utk membenci , aku akn tewas . KEBENCIAN tu buatkan aku makin memikirkan tentang dia . akhirnya , mr.irpan mjadi mangsa . beliau basah dgn air mata . beliau yg menemani saia . beliau tetap disamping saia walaupun DISEKSA sebelum itu . beliau setia . saia sayangkan beliau .. sama seperti saia sygkan .. dia . *sobsob . haha . aku da keringkan da . jangan risau yea ? :)

saat aku memeluk beliau .. aku rasekan seperti aku memeluk dia . mencium dia dan merasai kehadiran dia . aku menangis dan menangis . yeah , people . its 3 NOVEMBER again . walaupun aku cuba melupakan hari ini .. hati aku tetap sunyi dan bersedih . mengharapkan dia . saat ini .. kenangan lama kembali . segala janji dan memori yg lepas maseh berlegarlegar dlm otak aku . hati kecil aku sering bercakap .. masehkah ada .. kEBAHAGIAAN buat aku ? air mata sentiasa jadi jawapan yg jelas . TIDAK , Sya .

i just need a light which can bring back my hopes and dreams . i cant hate .. more i hate you .. it seems to be useless because i keep loving you . i tried so hard to forget you but .. i just cant ! you are my love .. the only LOVE that i ever wanted . i hate you . you left me in this darkness . you let me cry alone . you leave me with such stupid reason and you keep hurting me ways down deep . you left million scars in my hearts .. but WHY ! why i can still forgive you ? and how could you do this to me .. i really hate YOU . and i need you now . sorry .. im crying for you . see ? im not that strong . im LOSER . again .

i wish i could be strong enough to face all of these nonsense . luahan hati kecil :
  • ya , Allah . berikan aku ketabahan .
  • ya , Allah . keluarkanlah aku daripada kesedihan ini .
  • ya , Allah . berikanlah kebahagiaan kepada orangorang yg aku sayang dan orangorang yg berada di sekeliling aku .
  • ya , Allah . kuatkanlah aku .
  • ya , Allah .. tunjukkan aku jalan yg benar .
semoga .. aku maseh baekbaek sajaa . Aminn .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com