Wednesday, November 10, 2010

sweet talker .

dalam due tiga hari nyh ramai pula lh perosakperosak yg mao menjatuhkan dan menjahanamkan mood aku yg segarbugar lg baekk di sekolah . haddoi , come on lh ! sch is about to end soon dandann , tatao bile lg kite semua dapat gather kan ? jgn lh buat sch tu jd neraka boleh ta , kawankawan . hurmm . tgk aku mengeluh lg . malas lh mcm nyh . ta COOL kott . HAHA . seriously , aku makin menghargai kehadiran mereka semua di sisi . bile macam nyh .. aku rase down gile kott . entah ape lh salah aku dan orgorg yg senaseb dgn aku at sch tuu . kesian ouhh . *ayat tarik simpati . HAHA . mereka mmg kejam ! saia bosan lh berlakon gudgud mcm nyh . mao je tampartampar pipipipi mereka yg acahacah suci tuu . HAHA . korang mmg taboleh blahh lh . :p

haha .
nonsense .pape lh . korang act , tade lh penting sangat pun tapi , disebabkan aku makin sensitif lately jadi aku pun terkisah lh . bodohh punya korang . sibuk je na menyakitkan hati orang kan kan ? SIAL . haha . :) btw , diharap supaya Pip dan Bel terus bersabar seperti mana saia sedang bersabar dan menahan diri utk tidak meluahkan katakata kesat berserta formasi jari yg agak lucah di sini . muahahaha . shemart kan ? :DD


LIKE . :)

sweet talker ? please go awayy . :) amaran TAO . aku sekarang agakagak tengah memikirkan tentang Fahmi . deyy , ape punye buda lh sekor nyh . haishh . aku mmg agk geram kott dengan dye . da ber-lamelame lh aku simpan je perasaan nyh tapi hari nyh mmg agk tida baekk lh . aku tatao ape dalam fikiran dye . please lh . aku mmg tade perasaan at kau and andd , what the hack of the ' lesbian attitude ' that im showing ? ganggu kao ke ? mmg TAK lh . bodohh . aku dengan gf kao tu kwn baik je punn . jap lg aku tinggal dye kao kate aku hapehape pula . what's wrong , Fahmi ? just tell me . kau jgn lh buad sengalsengal dgn aku . bhaii , tk COOL lh pun kau buat mcm nyh .

aku dia ,
LESS ? bhaii , kau silap besar lh cakap mcm tu . agkagk lh kott . aku pun ade pride hape . kalau kau na ckp , kau ckp dpndpn . tapaya lh gado dgn Bel hal kecikkecik yg BODOHH mcm nyh . kau tao ta yg Bel da pk bknbkn psl kao tuu ? hampehh kot . kesian dye . Hurmm . deyy , tambi . meyh aku na cakap-pelan dgn kau sikit . dengan name Allah swt aku tade pena na meniatkan diri aku utk menjahanamkan hubungan korang dannnnnnnn , sikit pun aku tapena berharap na kan kau . FAHAM ? muahahaha . Fahmi yg merengmereng , aku pun terbabit same . fullstop . *syhhh . diam tao lepas bace . hee . jadiiiii , ISA lh . takuase aku na memahami kau lg . haha . lgpun kau bkn penting dlm hidup aku pun . muahahaha . ;D

papepun , pengajaran yg terbaek utk cerekarama ini adalah .... jgn terlalu rapat sangat dgn pasangan kekasih yg sedang bercinta . tapasalpasal jd macam aku . kena cap LESBIAN dgn kawan baik aku sendiri yg bernama Fahmi tuu . adoii , Fahmi Fahmi . kau buat aku serbasalah pula .
utk perhatian : aku bkn ckp sekadar lawak jenaka okay , dia mmg sgtsgt maksudkan apa yg dia telah katakan . hurmm . HAHA . whatever lh . janji kau happy yea ? Aminn . :)

aku bkn seorang LESBIAN ataupun secara bahasa jalanan ialah PEREMPUAN yg SUKA at PEREMPUAN . bodohh . bhaiii , aku tulen lh . na test ke ? haha . baekkkkkkkkk . :)

ade pape lg ? DELETED . bye . c:

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com