Friday, December 10, 2010

im going 18 .

Assalamualaikum wbt . :)

hee . terasa na jadi baik pula malam yang mulia ini . entah . malam yg indah . sepanjang pejalanan pulang tadi , bintang banyak sgt . CANTIK ! aku suka bintang . walaupun dye tamampu keluarkan cahaya sendiri tapi dye mampu menyerlahkan diri . dye bijak . blablabla . hee . mengarut pula kau . tapi yg pasti . malam ini terang . macam hati aku . kegelapan tu mcm da pergi jauhjauh lh , korang . mungkin , ini cuma mungkin yea .. aku da penat jadi buda yg cengeng . lepas perhati bintang tadi , aku rase na senyum je . yup , bintang tu cantik sangat . dan aku perlu cahaya tu . :)

sibuk . agaknye kalau aku yang kawen nnti lagi sibuk kot kan ? hey , heyy . im going 18 . boleh kawen suda tao ! :D haha . jadi gewdik pula . majlis lagi dua hari . Goshhh , aku kene bersanding nnti . suami aku tu da la pemalu . adoiii . comel you . :p HAHA . percaya lh sgt . sekurangkurangnye aku da bersedia na kawen en , korang ? suketi lh aku na berangan lebih pun . bluerkk .

Damn . aku mmg na baby comel cepatcepat . da muak pegang anak orang . na anak sendiri ! really . aku suke bile orang kate aku nyh ade bakat jadi seorang mama . kalau pegang baby nanges je mesti diam . then then , boleh bagi baby tidur dalam pegangan aku lagi . WOW . perasaan tu sangat bahagia tao . rase tenang sangat kalau ade baby . tengok muke baby mase tidur tu . sgt comel . innocence . aku suke sgt feeling tu . i really love baby . sayang sangat . :)

im going 18 .

hee . hebat sungguh perasaan tu . maybe sebab aku seorang yg berani . berani ? haha . maksud dalam kamus aku , kalau aku terdampar sesorang at bandar or kampung pun , aku jenis yg boleh survive sendiri kalau sesat . act , aku da tasaba na berhadapan dengan real life . means , alone . bukan dalam jagaan parents aku lagi . i have to manage my own financial dan my own daily routine at tempat lain . yg pasti bukan dalam rumah empat segi nyh tao . note that , please . umm , tidatida ! bukan aku tasayang mereka . tapi en , aku na cuba . aku tapena live at boarding school or duduk asrama . soo , perasaan thrill tu sgt kuat . bile aku fikirkan perkaraperkara yang akan berlaku dalam 3bulan lagi , aku rase macam ade ramarama terbang dalam perut aku . perasaan yg .. complex bagi aku .

pernah dengar ta , dalam diri kita nyh ade dua part . satu jahat dan satu lagi baik . alah , macam hitam dan putih lh . hee . part baik aku selalunye ckp na kawen cepatcepat after spm . dandan , jage laki aku elokelok . bagi dye anak ramairamai . briefly , aku na jadi seorang mama dan wifey yg sempurna . :) HUH ? kepelikan eh . hah . dengarlah pendustaan aku yg dilanda mood gatalgatal kene miang buluh nyh en . :p yup , aku mmg pena fikir macam nyh lh . tp mase aku bahagia dulu . dulu lh , sekarang .. haluan masengmaseng . aku kene sara diri sendiri . na tana . aku kene kerje . groom aku naybe akan tinggalkan aku . tunggu mase je nyh tao . opps , OPPS ! no sweat okay ? aku okay :/

bad side aku pule eh ? haha . enjoy tahingat lh weyh ! :DD aku na g clubbing . masuk pub . bar . kelab dangdut . kelab malam . pusat hiburan Ferarri . the Glitter . drunk . drug . sex . 18sx . just name it ! aku mmg na buat . *ngehngehngeh . kotor gak aku nyh kan kan ? doe , mmg TAK lh . aku maseh ade pride . ini cuma part time job otak aku mase tengah mereng . mase aku tengah high pekena ubat batuk dua hari lepas . haha . korang na dengar suare aku sekarang ? serius macam ayam jantan na bertelur . sexy nyahhh . auwwwww ! :p

ouh yeah . aku da janji na cerita tentang spm en ? tapi tapi , aku maseh tade mood lh . let by gone be by gone , boleh ? hee . boleh lh tu kan kan ? nnti lh . lepas wedding aku selesai yea ? talama . ahad nnti selesai lh . awwwww . gatal lh you , sya . geget kang !

yayaya . gtg now . nitety nite . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com