Friday, December 3, 2010

laughter , doesnt promise happiness .

malam , peeps .

sekali lagi aku jadi begitu kaku untuk menulis *erhh . menaip . beku . sejuk . macam kekapis sejukbeku dalam peti sejuk top chef tao . okay , aku tipu . kekapis dengan aku tasama . gajah lagi tepat kan kan . haha . tolong lh gelak . aku cakap tolong kan ? jadi , gelak je lh . takena bayaran pun tao .

tadi ade kelas kimia . kelas ? biase je . insyaAllah berkat ilmu tu . :) deeper conversation lagi bersama Bel . aku cakap aku da penat menanges . tapi tapi , depan die .. aku tetap menanges . penat ke macam tu ? haha . entah lh . aku nyh pelik . selalu maksudkan sesuatu yg salah . tatao na luahkan perasan yg terpendam . itu lh masalah aku . tapi tapi , aku jujur . each cry i had .. contain its own story . hanye menanges dan menanges je yg boleh buat aku tenang . cengeng . alaa , macam korang kisah kan ? janji aku HAPPY . erhh , HAHAHA . blablabla . aku cut je lh kisah tu . aku malas na berjiwang . memang ta cool lh .

Sometimes the happiest people you know are the saddest people you will ever meet . dan .. mungkin itu lh aku . :) its weird when we're planning our own break up . kan , sayang ?

im hoping for a perfect closure for us . and thats in a please tone , baby . iloveyou .


0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com