Saturday, December 4, 2010

off susa , on pun susa .

tengah malam . :)

huu . baru habes menelaah kimia paper 3 . sgtsgt sleepy . mao tido ? entah lh . terasa sesuatu yg hilang . tatao lh ape kan . HAHA . aku tipu . blablabla . perkare yg same . aku malas da na jadi sya yg lemah lagi . semak belog dan buat jiwa aku kacau je . ignorance . aku da sebati dengan perkataan tu . so what ? aku kisah ke hape , hidup tetap perlu diteruskan . jalan lh dengan jiwangjiwang nyh . buat penuh recycle bin dalam cerebrum otak aku je . macam tade perkare lain je yg perlu aku fikir kan ? mengade punye masalah . huh .

tetibe aku jadi rimas dengan texttext yg aku terima dari orngorang yg aku tana .

flash : ORANGORANG YANG TAPENTING.

hah , okay . sebenarnye aku geli . da sifat aku macam tu . kalau aku rase tana balas , damn lh aku na balas . miscall thousand times pun aku tajawab . blablablabla . setakat na bendebende lucah dan tanye tengah buat ape mmg haram lh dibalas kan kan ? so served you right . aku malas . malas na layan . HAHA .

satu lagi masalah bile aku dapat text dari orang yg pekat gile loghat kedahnye taip "e" "e" , at belakang . whoahh , mmg kene gelak lh weh . aku lain lh kan , da azali care cakap macam tu . menyampah orang da bertimbuntimbun at aku sebab stay kampung cakap KL means BANDAR lh . blahh lh . kate mereka tu , tapi tapi boleh pula mase text menaip macam buda KL wannabe . bhaiii , euww lh kau . geli geli . cakap macam hape ntah .

aku bengang sebab bile aku silent phone dan bende alah tu bergetar terima call , battery cepat habes . leceh tao ta ? then then , tengah sedapsedap aku feeling duet dengan Yuna tetibe call masuk . bapak kau lh ! orang talayan tu meaning takan dilayan lh . haddoi . tembak pakai senapang gajah baru ade akal kot kan ? heh . ade otak letak at tapak kaki . macam mane lh jadi manusia . freak .

every steps we do in a dance routine must be synchronize with the music beats . dont let the beats control you , but you have to control the beats yourself . its same as in life , people . haha . pengaruh So You Think You Can Dance . saya suka . :)

ouh , awak . saya tarinduawaklangsung . dan saia TIPU . grr~


0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com