Sunday, June 27, 2010

biarlah . entahlah . i love you :p

hari nyh hari pertama dye selepas mendaftar .
perasan aku ? risau , sedih , sunyi ,sepi , rindu .
da macam rojak buah tao ? huhhh .
biarlah .

semalam dye pulang hostel sangat lewat . 11 . 50 pm .
selesai taklimat . kepenatan .
cukuplah dye tao aku masih menunggu dye selewat manepun .
selepas itu ? hurmm . aku relakan dye tido .
hanya lafaz ' gudnite ' yg diterima .

biarlah .

pagi tadi aku kejut dye .

4am macam aku janjikan .
ohh , dye da bangun .
" da tana mengharap lagi .."

ternyata dye masih kecewa .
jawapan ' ma syg pa ' menjadi 'emm'

keluhan . putus .
entahlah .

aku ? haha . biarlah dan entahlah .
paip tu maseh bocor tao ?

sensitif gile aku nyh .
HAHA , *keluhan*


tanala fikir negatif lagi .

saia syg dye laaaaa .
semalam dye kata ' kau tercipta untukku '
aku HAPPY ! :p
tasemuanye buruk .
dye talupe aku pun .
aku kene pecaye dye . aku sayang dye mampatmamp
at .

ohhh , yayy !

got text from him just now .
*smiling*


syg , sabar tao . jangan nakals .
ma tao pa penat . ma un penat .

tapi kite kene kuat ya ?
i love you , beby . really ! :)

emm . tadi tusyen . perempuanperempuan tu tate .
best ! :)

biology memang best ! saia suka .
spm . tengah berazam na study hard lepas nyh .
doakan ya ? ^^,


aku kuat . sya kuat !
seronok menulis . baru saia tao .

thanks to fatin nur syakirah dengan karyakaryanya .
menarik . terpikat ! :p

lepas nyh menulis akan jadi rutin aku .
kenapa ? ohh . sukasuka . :)
saia akan rajinrajin menulis .

sempena dengan perubahan hidup saia .
WASILAH KITA : S . E . N . I .

. titik .

i'll never forget this moment . promised .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com