Saturday, June 26, 2010

satu hari .

aku tak pernah rase macam nyh .
tak tentu arah ingatkan dye .
baik ke ? sihat ke ? ape yg dye tgh buat sekarang ?
huuu . aku rindu dye sangatsangat .
hati aku dah 2-3 hari tak tenang sejak dye at sane .

sane ? ohh . sambung belajar .
dulu aku yg beriaria tao ? hoho .
tapi sejaksejak nyh aku yang halang dye .
aku rindu dye sangatsangat .
dye akan bertambah sibuk lepas nyh .
mase dye buat aku dah hampir TIADA .

my mind is messed up right now . cant focus at all .
shhitt ! imissyoualott . T.T

dye kawan baik aku .
dye kesayangan aku .
dye kechintaan aku .
dye kebahagiaan aku .
dye dunia aku .

aku sepi . sunyi .

aku memang perlukan kau .
aku KOSONG .

ohh , andaanda .
just pretend that im not around because im NOT even im here . end .


i need you to wipe my tears away .


0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com