Thursday, July 29, 2010

kebodohan saia .

kecewa lagi .
pecah berderai hati aku .
haha . POYOO lah kau sya . :)

im broken !
ehh , ehh . dengar ta bunyi tu ? ta ?
denga laa betulbetul . maseh tadenga ?
perasaan saia ke ?
ade bunyi kaca pecah dekat je dengan telinga saia tao ?
anda semua takan faham .
saia jugaa .

he did it again .
dye berjaya sakitkan aku .
didnt he remember my words ?
"you're so important until i can cry"

............

kebisuan .
memori tu indah .
BODOH ! aku sayang kau sangatsangat .

7months and 24days .
actually aku tatao status aku lagi .
dye minta masa .
aku berikannya .
semua kata aku BODOH .
aku nafikan . aku sayang dye .
itu sebabnya . sungguh ! hurmm..

ada saat yang aku berfikir sendiri .
ya , aku kuat . senyum , sya !
tapi kebanyakan masanya tidak .
im not SYA who i used to be before .
aku maseh menunggu .

I LOVE YOU, IRFAN .
these same three words still left for you.
never change .

aku benci .
aku mula membenci .
kepadanya ? perempuan murahan itu ?
tidak , tidak !
bukan mereka .
aku benci SYA .
yaa, aku . aku membenci AKU .
titik .

pelbagai soalan yang menjadi persoalan .
aku KUSUT .
aku MATI .
aku LEMAS .
aku...........?

jujur .
aku SAYANG irfan .
aku CINTA irfan .
aku SETIA .
aku. TAK MUNGKIN dapat lepaskan dye .

doakan aku .
semoga dye sedar .
"kau tercipta untukku" .



i need you now . irfan .

p/s : i need a hideout . i need someone to cure my pain . better then that , i need HIM .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com