Friday, July 30, 2010

teka teki .

nampaknya tekaan aku tepat .
dia suda tukar no hpnya .

dye bercerita buruk tentangku .
jutaan terima kasih kepada kak ***** . :)


baginya aku penyibuk .

b
aginya aku sekadar bebanan .
aku keliru .
aku juga buntu .

terima kaseh , kakak .

kini aku kehilangan keduaduanya .
maseh orang yang sama .
seorang kekasih dan juga seorang kakak .
aku maseh menunggu .
aku diam .
jiwaku KOSONG .
mungkin aku tidak sebaek mana.
aku kehilangan .

terima kasih kak ***** ****** .
deeper conversation bersamanya sangat menenangkan .
aku kini kembali fokus .
aku nak berjaya.
aku na banggakan abah nan mak ! :)

dia juga berharap aku dapat pergi ke sana nanti .
belajar bersamasama mereka.

dekat bersama keduadua mereka .
tiada lagi alasan jarak .
aku akan jadi sebahagian daripada mereka .
bukan lagi pelajar sekolah .
indahnya .

sekarang dalam hati aku sentiasa bergema lagu putus .
sedap dan bermakna .

emelda ahmad .
a young, beautiful, talented girl .
i wanna be like her and yuna .
both young and successful .
but most of all EDUCATED !
that is my main aim in achieving my dream .
education first ! PRIORITY . cant say NO !

me , sya as a young , talented and educated local musician .
COOL ! :)

" aku duduk sendirian di kamarku .
menangis kesepian kernamu .
kau tinggalkan aku .
kau cari yang lain .
tergamakmu merobek hatiku .

namun setelah kau pergi ,
aku mendapat lebih baik darimu ,
dia hargai aku ,
dia sayangi aku ,
lebih daripada mu .

aku ingin kau tahu betapa ku gembira ,
tidak lagi bersamamu ,
namun pastinya nanti kau akan sedari ,
yang kau perlu cintaku ,
yang kau perlu cintaku . "

betul cakap kak Puteh ,
aku cuma perlu buat tak tahu je .
lepas nyh aku yang akan tinggalkan mereka .
aku yang akan lupakan mereka .

tapi tidak bermakna aku kini tidak pedulikan mereka lagi .
ini ada rahsia antara kami .
dan aku sangat berterima kasih padanya .
dan kak emy jugaa . :)

mereka tetap penting .
malah mereka adalah SATU .
izzat irfan dan nur zeila .
mereka kebahagiaan dan kesayangan aku .
mereka SATU .

mereka tidak dapat dipisahkan .


mereka ajarkan aku bahagia .
mereka juga ajarkan aku derita .
terima kasih , sayang .
anda tamungkin dilupakan .

kita akan bersatu kembali .
PASTI .

"
dan pastinya nanti kau akan sedari , yang kau perlu cintaku . "

im smiling and a smile is good for me . :)

tamat .



im waiting for a ring on my phone .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com