Friday, August 13, 2010

bahagiaaaa . :)

waktu berbuka yang penuh gelak tawa .
ade abahh . :)
kekurangan sorang je lagii .

abang saia .
oh abang ohh abang , bilakah anda akan pulangg ? :p

memang indah dapat meluangkan masa bersamasama .
mesti sangat rindu pada bebelan mak bila tiada bersama .
pergustian bersama adikadik .
sedar tak sedar , mungkin ini tahun terakhir aku akan bersama mereka .
duduk semeja bersama , makan bersama .
sedihhnye .
hurmm . :(

kenapa kita semua perlu dewasa ?
tinggalkan satu persatu masa di mana kita bebas menjadi apa yang kita mahu ?
kita sebagai superhero .
kita sebagai puteri di dlm cerita fairytale yang indahindah .

WORRY FREE .

itulah masa yang terindah .
tiada tanggungjawab yang perlu dibawa bersama .

hari nyh aku berfikir .
siapa aku dalam masa 10 tahun akan datang ?
entahh .
aku pun tiada jawapan .
aku tak pasti .

masa depan .
jauh lagi , barangkali .
semuanya tak pasti .
aku sedang mencuba untuk jadi yang terbaik .

TERBAIK .
untuk merekamereka dan untuk diri aku sendiri .
ya , aku mahu jadi yang terbaik antara yang TERBAIK ! :)

aku dan dia .
makin tidak serasi .
masingmasing punya hala yang berbeza .
aku lebih senang dengan ' flight mood ' .

sepi dan sunyi .
serasi bersama mereka . :)

tiada gangguan .
tiada luka .
tiada apa yang perlu dirisaukan lagi .

hanya aku dan keluarga .
hanya aku dan dunia aku .
mestinya aku yang sebati dengan musik .
hanya aku , yuna dan melda ahmad . :)

belajar , belajar dan belajar lagi .

im learning on every steps that i failed .

nota : sya POYOOO ! :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com