Saturday, August 14, 2010

ketawa itu menyakitkan .

DELETE !

delete !

delete !

DELETE !

haha .
kalau kau sekadar nak send pixca kau tengah bermesra dengan perempuan murah tu baik tapaya k ?


" kenapa dia selalu buat fan nak nanges .. ? "

ANIS SHAFIQAH ROFIE dan IZZAT IRFAN ABDULLAH .

im enough of both of you .
kau tasedar ke aku pujuk kau sebab aku maseh sayang kau ?
aku maseh berada di sisi kau sebab aku peduli pasal kau ?
tapi aku yang terluka !
kau buat aku macam BODOH tao ta ?
HAHA ~

wud the f**k !

siapa kejam ?
aku atau kau ?
HAHA !
you better be off me !
im not your dolly anymore , f**ker .

kau nak tahu kenape hubungan korang tak berjaya ?
sebab kau da rosakkan hati seseorang .
hati AKU !

thanks for being a JERK , irfan .
and anis .
thanks for being his lovely BITCH !

HAHA .
aku doakan korang bahagia .
aku tahu aku fake .
ya , aku maafkan kau ,
tapi ..
aku bukan BODOH .
aku takan lupa ape yang kau pernah buat .
hanya mereka yang BODOH boleh melupakan semuanya .
dan aku BUKAN .

im more than STUPID .
im more than CRUEL .
im more than what had you ever know me .
i am me today because of YOU .


i HATE you .
.................................................

F**K OFF !

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com