Thursday, August 5, 2010

belajar , belajar dan belajar lagi ? =.="

FREAKING OUT !
trial spm .
less in 7days and starting on 12th august 2010 .
trying my best to be prepared . :)

semalam .
dia hubungi aku .
bahagia .
sangatsangat bahagia .
kenapa hanya dia yang boleh membuatkan rasa itu hadir ?
i missed him . hurmm .
banyak perkara yang tidak penting yang dibualkan .
ape yang dia mahukan ?
mungkin dia bosan dan sunyi .
aku adalah boneka untuk menemani .
haha . tidak mengapa .
aku tetap bahagia . :")

hari ini .
keluar bersamasama fahmi , athirah dan aziem .
aku gembira .
bahagia dan gembira ?
berbeza .
tetapi aku sangatsangat hargai mereka .
sayang mereka ! :)

hari ini .
dia membisu kembali .
dan aku maseh menjadi si penanggung sepi .
katakata fahmi tadi tidak seperti apa yang aku rasakan .
di luar , aku biasa .
dalaman ? haha . jiwangg . :p

percaya ta kalau aku kata aku ade admire somebody at school ?
arggh . gila sweet itu budakk .
lower six .
wahh ! *blushblush*
dia tu bertugas mengawal garaj motorsikal at sekolah .
pengawas .
aku suka dia .
dari hari pertama aku nampak dia perasaan tu da wujud .
the main reason aku terpikat dengan dia ialah dia tinggi dari aku , wif spectacles and and ..
haha . tatao !
aku cuma suka jee .
taberani na approach dia langsung.
auww ! i malu yoouu .
sukaaaaaaaa . :)

sekarang aku perlu betulbetul fokus .
belajar , belajar dan belajar .
aku da ada hidup baru .
aku sedang mengingati semua citacitaku kembali .
aku tanak cepatcepat kawin lagi .
aku tanak ingin ade baby comel lagi .
aku tanak berangan dapat jadi isteri yang mithali lagi .
haha . kenangan .
aku sayang kau . :)

selamat tengah malam .

p / s : biology buat aku biol (!) besok ada kelas tambahan dengan cikgu zaina . KIMIA . pelajaran garam . da tasabasaba lagi ! :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com