Monday, August 2, 2010

here by me .

aku maseh bersedih .
aku tatao ape dalam hati aku .
ape yang aku rasa dan ape yang patut aku luahkan .
sakitnya , entahlaa .

aku rindu .
aku maseh mengharap .
aku maseh mahu telefon bimbit itu tertera namanya .
susahnya .
kenapa ? aku maseh tidak berganjak .
janji . apa guna janji ?
aku belum sedia untuk ' move on ' sepertinya .

semakin dipaksa , semakin sukar .
makin sakit . makin terluka .

aku perlukan teman .
dan sebenarnya hakikat yang aku sendiri tahu ialah .................. aku perlu DIA (!)
walaupun mendengar suaranya , aku kembali tenang .
akan tenang .
aku rindu . :(
mengingati dia buat aku terluka dan dalam masa yang sama aku bahagia .
aku kehilangan .
sukarnya mencari kata yang sesuai .
atau aku sememangnya telah kehilangan katakata ?

banyak yang na diluahkan tapi maseh tersimpan .
hati aku sakit . sakit sangatsangat .

hari ini .
jatuh motor lagi .
peliknya .
dalam beberapa hari ni banyak kali aku rasa nak jatuh .
haha . jatuh juga akhirnya tadi .
aku sakitkah ?
tidaklah . harapnya begitulah .

konflik serta drama .
aku makin penat .
luaran tak seperti yang terasa di dalam .
senyuman kepurapuraan tu maseh ada .
dan akulah itu .
cukuplah , itu kata aku .
aku cuba lari .
semakin jauh , semakin dekat dengan perasaan itu .

aku sunyi .
aku dan dunia ku ?
hanya penuh kepahitan dan gelap .
bagaimana rasanya menjadi seorang yang gemuk dan tidak cantik?
susah dan sukar . ya , memang sukar .
hati perlu kuat .
katakata orang jangan diambil kira .
siapa aku, itulah AKU .
prinsip yang aku pertahankan hingga sekarang .

perlukah aku menangis lagi ?
siapa yang akan mendengar tangisan ini ?
aku penat .
aku rasa nak mati .
aku rasa aku akan mati .
sebahagian dari aku macam da hilang .
aku perlu seseorang dan bukan KESEORANGAN .
aku cuba berlagak baik walaupun aku sedang terbunuh setiap masa.
itulah AKU .
maseh lagi seorang SYA .

im broken hearted .
i tried to say its okay even it is not .
i know im playing with fire but im alright if im burnt out and gone .
undiscovered .
miserable .
i loved what i am .
no one could really see the tears as im crying way deep down inside .
and its hurt .
im not lying , and i do really hurt .
badly .

syhhh .
im weak , hence disappearing .
the water droplet quitely was HERE . end .



i still love you with all this broken little pieces .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com