Monday, August 16, 2010

SUCKS !

physics bodoh !
physics bangang !
physics biol !
physics , physics , PHYSICS ! T.T

susah gila tadi .
aku da gelabah nyh .
mesti gred aku jatuh .
takesampaian hajat aku tok dapatkan semua B+ !
arghhhh ! tertekan .
sedih gila kott . hurmm .

aku maseh terfikirkan dia .
sejak hari yang panas tu dan sejak kami declare balik ,
aku rasa macam da tade perasaan at dia .
tapi kenapa aku terima ?
entahh .
aku tade sebab kenape . so jangan tanye ok ?
aku penat na pk dan menjawab ,
buat aku semakin sakit !

aku tao dia kat sane maseh dengan BITCH tu .
aku tao , sangat tahu .
sebenarnye aku da tade perasan na tegurtegur dye .
yupp , aku bukan mak dye .
dye da besar .
pepandailah jage dirikan ?

bagi aku , suke hati kaulah irfan .
nak call aku ke , tak ke .
nak cari aku ke , tak ke .
nak ambil tahu pasal aku ke , tak ke .
same je .
hati aku da jadi batu dengan kau .
aku bukan macam dulu lagi .
malas na berlemah lembut , lemah gemalai + menggewdik dengan kau lagi .
but tipula kalau aku cakap aku tak sayang kau lagi .
yupp, aku sayang kau . PUAS ?

mungkin hakikatnye , YA .
kita couple dan aku terikat .
tapi aku rasa aku da makin bebas .
bebas dari dulu .
haha . yupp .
aku suka keluar dengan fahmi , aziem dan athirah .
aku dan mereka . :)
dua lelaki dan dua perempuan .
sekali pandang macam berdatingg je .
haha . rinduu .
kami bebas menjadi diri sendiri .

FAST .
fahmi , aziem , sya dan tyrah .

sayanggg anda . :)




i hope you're right here beside me to hold me close .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com