Tuesday, August 17, 2010

hatihati .

semalam saia buat kerja gilaaaaaa !
baru beberapa hari puasa .
trial pun tahabes lagii .
suda sibukkkkk na RAYEEEE tao ? ^^

kami bertiga berpakaian cantik .
haha . ayu , ikah dan saia .
memperagakan busana masingmasing .
SERONOK ! haha . kelakar betul .
masingmasing perasan diri CANTEKK . :)

tetibe aku rase sebak .
memandang diri sendiri dalam cermin dengan berbaju kurung tersebut .
entahh .
aku terasa mungkin itu kali terakhir aku akan pakai baju tu .
aku sedih .
aku tatao kenape aku terase camtu .
perasaan yang mencurigakan . :)

aku sedih .
raye nyh dye mungkin tade untuk aku .
tamacam tahun lepaskan ?
tade sape lagi yang akan sedondon dengan aku .
haha .

im okayy .

kepenatan .
mahu tidurlaaaa .
hug and kisses semuanyaaa ! :)

p/s : di bawah adalah kenangan menggewdik saia . ^^,


peaceeeee . purplee !

cantek ta ? :)


pergi dahuluuu . ^^

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com