Thursday, August 19, 2010

kebosanan .


tatao ape yang nak ditulis .
korang mesti bosan gile dengan tulisan aku nyh kan kan ?
asekasek pasal dye jeee .
aku pun bosan tao ?
tapi masalahnye yang ade masalah dgn aku dye sorang jee .
ape kate korang pun cari masalah nan aku , suresure aku tulis pasal korang ok ?
HAHA . :)

bosannnnnn .
malas mahu study lagi .
malam nanti baru start larh .
tade mood .
besok mathematics !
i likeeeeeeee . :)
rasenye itu subjek terbaik aku .
jatuh cinta same mathematics !

dipendekkan cerita ,
saia suda ' flight mode ' kan hp kesayangan saia .
jadi tiada ganggu serta luka yang mendatangkan darah .
mungkin dari dulu aku patut campak hp tu jauhjauh dari aku . kan ? :)

biarlah ape yang dye na fikirkan .
aku change num ke .
aku da mati ke .
da hilang akal ke .
da tasayang dia ke .
its up to him !
its okayy .
in fact aku da lama da kene bunuh olehnya .
HAHA .

malas na fikir pasal cinta BODOH aku tu .
apeape je .
hug and kisses .
terbanggg .

p/s : you can only know how the pain was until you had been hurted by the pain . and it just hurt . i know . :)



i still cried for you every nite but you still didnt come for me . ily .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com