Friday, September 17, 2010

gundah .

perasan ta blog aku macam kucarkacir sikit ?
hambar je rase kan kan ?
HAHA , adatlah .
tibetibe tuan blog ini rasa SHITT sesangat .
huu , huhh . *mengeluh bukan main

"something is missing..."

erhh .tade mase na bercerita panjang .
tatao na luahkan macam mana .
terasa kosong .
KOSONG .
macam bunyibunyi tin sahaja yang tinggal .
ting , tingg , tonnngggggg !
BINGIIIIIIIIIIIIIT . :(

HURMM . banyak kali betul aku mengeluh hari ini .
di depan skrin nyh , aku betulbetul tadapat kawal perasaan aku sekarang .
aku baru membaca texttext lame yang aku maseh simpan .
terutamanya texts mase sebelum dye pegi belajar .
aku simpan setiap janjijanji itu sampai sekarang .
aku tapena 'let go' walau sekejap .
aku menangis lagi .
saat itu kasih sayang dye hanye untuk aku .
papa dan mama .
itu panggilan kitorang mase tu . :)

this is too sweet to be forgotten . dont you agree , sayang ?

AHH , sebenarnya aku tao masalah aku .
aku tarela kau kembali ke sana .
berdepan dengan kenyataan aku ditinggalkan , it just make me cry .
perasaan ini sama seperti semasa kau mulamula melangkah ke sana .
ketakutan yang kau akan pergi selamanya .
berjumpa yang lain dan semestinya jauh dari aku .
sayangnya perasaan itu bukan sekadar perasaan ,
itu bagaikan petanda .
kau tao apa itu petanda ?
buktinya , kau dan **** .
Syhh , cukuplah .

time goes by .
kita lalui bermacammacam dugaan .
kau dengan sikap kau dan aku dengan dunia aku .
sayang , kau tao ta betapa aku takut semuanya akan berlaku sekali lagi dan lagi ?
aku tana fikirkan .
aku tana fikrkan ape yang kau tengah lakukan sekarang .
dan ,
aku tana tao dengan sape kau sedang bersama sekarang .
betul cakap kau , aku tapandai na sembunyikan perasaan sendiri .
sebab kau sentiasa tao .

" what is in your mind, sayang...? "

Sayang ,
kalau kau tahu ape yang aku rasekan , kenape kau maseh begitu ?
kenapa ?
tapentingkah perasaan tu ?
hurmm...

aku menulis untuk meluahkan sedikit rasa .
entahlahh .
hanya kau sahaja yang tahu ape jawapan sebenar dalam diri kau sendiri .
dan jawapan itu dapat menjawab sape kau sebenarnya .
dan sayang ,
aku da bersedia mendengar jawapan itu nanti .
InsyaAllah . :')

p/s : AKU CUMA RINDUKAN KAU


. pointless .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com