Sunday, September 19, 2010

farewell .

this is maybe my last posting here .
(erhh , for a while actually . )
soo , i've started to walk away .
butt before the time end ,
i wanted to spend this night with my last words .
this story created when the heart spoken . :')

harinyh aku realise .
aku perlu terus berjuang untuk diri sendiri .
PAST is PAST tapi tabermakna kenangan perlu dibuang sejauh mungkin .
memories .
they'll keep remain . :')

kenangan tercipta secara dirancang dan tidak dirancang .
kenangan tercipta untuk diingati dan mengingati .
kenangan tercipta dengan BAHAGIA mahupun DERITA .
kenangan yang tercipta sangat bermakna untuk dihargai meskipun sudah terlewati .
memories tidak boleh dirampas oleh sesiapa , walaupun DIPAKSA .
memories sentiasa ada . :')

ya , aku da taboleh hidup dalam kenangan .
aku kene MOVE ON dan bergerak ke hadapan .
aku sedih , aku kecewa dan aku menangis .
ape yang sedang berlaku adalah kenyataan !
WAKE UP , SYA ! STAY STRONG .
at least , kau maseh ade diri sendiri .. kau ade AKU . :')

aku na lari .
sejauh mungkin dan taberharap kepada sesiapa lagi .
aku perlu kuat .
aku akan jadi kuat !
mampukah ? selame nyh aku cuma berpurapura .
aku ketawa bila hampir menangis .
aku tersenyum bile merasakan kesakitan dan aku bersendirian bile aku mengalah .
itulah aku . seorang PENIPU .

aku selalu cakap at diri sendiri ,

" its okay , SYA ! sekurangkurangnya kau maseh hidup . semuanya akn baikbaik sahaja . bertahanlah . ade orang yang maseh sayangkan kau .. percayalah . Allah itu maha Adil . dan sekarang , SENYUM . itu akan buat kau lebih baikk . "

ya , aku akan tersenyum .
tapi , taokah semua yang hati ini menangis ?
taokah setiap kali aku katakan yang aku OKAYY , sebenarnya perkara itu akan jadi bertambah teruk dan melukakan .
entahh . tiada siapa pun yang akan faham .
aku pun tafaham .
biarlahh . sekurangkurangnya aku maseh hidup kan ? :')

sudahlah , Sya .
stop from hoping .
just go with the flow .
just ignore with the stupid shitt .
ape yang orang nak treat kau , just buat bodoh je okay ?
kau maseh ade diri sendiri untuk hidup .

jadilah seorang NUR AI'SYAH yang membawa CAHAYA kepada semua .
biar pun kau dipijak , jangan sesekali kau mengalah .
kau cuma cuba jadi yang terbaek .
anggaplah setiap yang berlaku dalam cerita kau nyh sebagai kesalahan kau yang tadapat dielakkan .
jangan tuding jari kepada MANUSIA lain .
berkatalah " mungkin , benar . AKU yang salah... "
semuanya akan baikbaik sahaja . :')

KELUARGA .
Terima kasih atas semuanya .
Anda semua amatamat disayangi . :')

KAWANKAWAN dan SAHABAT .
Anda yang terbaek dan terhebat .
Terima kasih kerana memilih aku sebagai salah satu MANUSIA dalam hidup korang .
Aku tao aku tasebaik mana , tetapi aku sangatsangat bangga ada korang dalam hidup aku .
once friend , forever friend . :')

CINTA .
Maafkan aku , sayang .
aku tao aku bukan yang terbaek .
tapi kau sahaja yang boleh buatkan aku menangis dan bahagia .
kau sahaja yang mampu buat aku tersenyum walaupun terluka .
kau ajarkan aku banyak perkara .
aku sayangkan kau .
sayangkan kau sangatsangat .
cuma itu yang aku tao .
dan sayang , aku rindu kau .
kau buat aku menangis lagi .
mane kau pegi yea ?
maaflah kerana selalu menyusahkan kau .
aku sayang kau .
aku tapena lupekan tu . :')

sekarang , aku perlu pergi .
something waiting for me .
a journey yang aku mulakan dulu dengan penuh suka duka perlu ditamatkan .
its a war , people .
aku sedang bersedia .
semoga ini yang terbaik dan aku akan jadi antara yang TERBAEK .
im fighting . :)

selamat tinggal .

. calon peperiksaan sijil pelajaran malaysia 2010 .







0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com