Tuesday, September 21, 2010

kerana kau yang cukup indah . :)

erhh , maaf kerana menulis lagi .
HAHA . semalam ye ye je kate yang LAST .
tapi aku tadapat tahan diri untuk menulis .
ade cerita yang mahu dikongsi bersama . :)

HAHA , kehidupan yang biasa untuk pelajar sekolah tingkatan 5 .
haishh , kenapalah kesedaran untuk berubah itu belum cukup kuat ? hee .
MALAS ! adoii . fahamfaham sahaja . ^^
okayokay . im working on it .
jadi , jangan salahkan saia .
minta ampun semuanya. :)

hari ini ade seorang budak telah salah faham .
haishh , boleh tahan juga dye membebel .
hee , COMEEEEEEL laa , sayang !
heyy , aku takan lepaskan kau laa .
i love you .
remember that always , abang . :)
amaran pertama ? itu peringatan .
cukuplah untuk kau tahu yang aku betulbetul tasuka perkara itu terjadi sekali lagi .
TITIK . tiada kompromi .
hurmm . :)

hari ini , aku ..... ermm , telah menggembirakan hati sendiri .
AHH ! aku tao niat aku da terpesong tapi , ini buatkan aku makin bersemangat .
Terima kasih kepada , ****** .
anda HEBAT walaupun tidak DIKENALI . :)
semoga tiada yang burukburuk akan berlaku .

*sigh*

Aminnn . ^^ *gewdiks .


im watching you .

ouhh , ex aku tag gamba dye dengan GF barunye .
hehh , macam aku peduli . :)
semoga dye bahagia di samping girl itu .
in fact , aku cuma mainmainkan kau je mase tu .
cerita mase zaman JAHILIAH .
TINGKATAN SATU hingga TINGKATAN DUA .
wahh , indah betul ! :)
aku , amalina , hazriah dan aliah .
KORANG ! aku sayang korang sangatsangat .
koranglah yang ajar aku jadi perempuan yang sweet dan jahat serta kejam .
bile na menggoda je , mesti aku je kan kan ?
HAHA . korang memang TERBAEK ! :)

my friends are my memories . :')

2 comments:

Anonymous said...

<3 <3 <3 you!

Cikpuan sya said...

love youu too , darlingg . :)

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com