Thursday, September 23, 2010

hari ini plusss semalam . :)

ouh , ouh , ouhhhh .
AHA ! bertemu kembali kita dalam rancangan " budak GUMUDS yang GEWDIKSS yaw ! "
hehhhh . +.+ (erhh , merapu sebentar )
HAHA .
sya yang suka KETAWA sudah kembali . *winkwink . :)

eh eh , bercakap tentang ketawa nyhh .
erhh , beberapa hari yang lepas aku telah dicap sebagai 'tidak betul' oleh teacher english aku sendiri .
ade ke mase na kira markah tu aku tergelakgelak .
entahlahh ape yang aku happy kan sangat tuu kan kan ? :p
(HAHA . buatbuat tatao jee . )
semuanya tentang ehemmmmm .
taboleh sebut kuatkuat nnti die BANGGA .
sayang kau laaaaaaaaaaaaaaaaaaah , budak manjee !
erhhh . emmm , dan KAU jugaa . :)

ya ya , kita mulakan entry ini berkenaan tentang semalam yeaaa ? ^^
sekolah ? hurmmm , aku tadapat...erhhh..menggembirakan hati .
CHIPSMORE .
geget YOU baru tao !
sampai hati . :(
(*winkwink erhhh.. syhh, Sya ! nnti ade orang dengkiiii . :p )

act , semalam kitorang ade date .
aku , lyna nan sheshe .
tapi ................ , tajadi pulaaaa .
HUJAN ! lebaaaaaat . :(
so , lyna pun lepak rumah aku .
hee . HAPPY !
seriously , da lame gile ta hang out dengan mereka .
asekasek dengan F . A . T je sampaikan .. erhh .. mereka terpinggir . :(
Maafkan aku budakbudak canteks yang nakal . :)

ouchh , hampir terlupaa .
memperkenalkan my..... MR IRPAN . :)
heeeee . GEWDIKS . ^^
chumel right ?
hey hey , ape tengok lamelame ?
ake SEPAK muke korang na ?
its MINE okayyyyyyy !
little irfan dan mr. irpan .
inilah akibat daripada bahan lepak aku dan dia .
HAHA . :)

event : photoshoot
place : sya's house
models : lyna and mr. irpan
photografer : syaLENSA


she hates HIM .


photografer and instructor : syaLENSA .

*nota kaki : erhhhhhhhh , geram sial dengan lyna . die cium mr. irpan aku ! :(
(sila buatbuat ta nampak okay? ) :p

aku makin hampir dengan rutin dahulu .
erhh , sengalsengal sebab terlalu lama bercuti satu rutin yang penting itu !
arghh . tension ! huu .
aku semakin sibuk dari hari ke hari .
BELAJAR okayy ?
HAHA . act , hari nyh ponteng kejappp .
otak tepu maaa . :)
erhh . :p*buat muka innocent

hari ini permulaan hari pun suda bersama dengan CHIPSMORE .
hati aku da gembira kembali .
Thankies , ****** . :)

ouhh ya , saya baru pulang dari majlis pohon restu di sekolah sahaja .
sayu je mase ustaz joe bacekan doa .
i'd cried .
and and my dad , dia pergi jugaa .
i love you . :')

last words , entahh .
tibetibe rase na nanges balik .
niat aku tadi mase sujud terakhir solat hajat ?
salah satunye tentang izzat irfan .
yes , i love him too much .


silent

2 comments:

Anonymous said...

ahaa~ proudly to say dat i oledi kiss mr. irpan!!! :))

Cikpuan sya said...

LOL . :)

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com