Saturday, September 25, 2010

im keep thinking of you .

erhh , hurmm .
to be frank , im not in a good mood .
aku hanya terfikirkan dye .
YES , im not okay .

saban hari aku mencari dan menanti dye .
at least , just leave me a simple note .
susah ke ?
private message at facebook pun taboleh ?
sibuk sangatkah anda sehingga GF sendiri pun diabaikan ?
im need some of your love and attention .
just like before .
tafahamkah anda ?
i dont ask too much .
just a text a day can make me happy for at least bit .
especially from YOU .
YES , its you .

sebenarnya CHIPSMORE pun tadapat buang perasaan aku at kau .
kerinduan aku at kau .
sayang aku at kau .
kekosongan aku yang diakibatkan oleh kau .
kau lain .
sejak aku dengan kau , aku tapena rase tu at orang lain .
kau faham ta ?
aku cuba ! tapi aku taboleh .
kenape kau maseh ragu dengan aku ?
aku setia dengan kau tapi , kau ?
kau ... kau ... ?
hanye kau yang ade jawapan tu .
kau SAHAJA !

itu satu hal .
ini hal lain pula .
aku sakit mata tao ta tengok kau kongsi account dengan perempuan tu .
kalau mata da sakit mestilah melarat kat hati kan ?
kau tao ta bernanah hati aku nyh ?
nampaknya kau lebih percayakan dye dari aku kan ?
boleh ta kau fikir dulu semua perbuatan kau ke atas aku ?
tentang kau dan perempuan tu .
kawan baik ?
its must be more than that .
kau ikut cakap dye dan ketepikan aku .
sumpah , aku tapena rase sakit macam nyh sebelum ini .
tindakan yang kau buat bersama dye seolaholah bermakna sesuatu .

" aku da tasayang kau lagi dan mungkin aku da taperlu kau lagi , Sya . Aku da ada hidup yang baru . yang jauh dari kau . "

itu yang aku selalu rasa .
pernah kau faham tu ?
cubalah , sayang .
buat sekali nyh , kau cuba faham ape yang aku rasa .
kalaulah kau berada di tempat aku .
aku pernah tanye kau kan ?
soalan yang berbunyi lebih kurang macam nyh ..

" agaknya kalau sya yang buat at abang macam nyh juga , ape yang akan berlaku ? "

jawapan kau ,

" abang akn tinggalkan sya dan takkan terima Sya balik . "

kau ingat ta ?
setiap katakata kau , aku ingat .
tapena dilupakan .
jawapan yang tipikal bagi setiap manusia .
yang tamahu disakiti lagi dan lagi .
tapi jawapan itu , pernahkah terkeluar dari bibir aku ?
pernah , sayang ?

aku cemburu melihat kebahagiaan mereka .
Fahmi dan Athirah .
Kau dan **** .
Fatin dan wan .
aku rasa sakit .
kau tatao bertapa dalamnya luka itu untuk disembuhkan .
meskipun da sembuh , parut tu maseh ade .
ada .
banyak sangat .
kau anggap hubungan kita nyh pakai buang ke ?
kau kata kau SERIUS .
jadi . buktikan , sayang .

aku sayang kau .
dan aku maseh taberputus asa .
biarlah ape yang orang na kata .
aku bodoh sebab maseh tunggu kau ke , buta sebab tapandai menilai kau ke .
aku betulbetul takisah .
sebab aku rasa aku lebih kenal kau .
mereka taberkongsi kenangan indah kita dahulu .
mereka boleh berkata apa sahaja .
macam kau juga .
kau tarasa apa yang aku rasakan .

tak , sayang .
kadangkadang semuanya takan baik begitu sahaja .
dan itu membuatkan aku berfikir kenapa dan mengapa ,
kau berubah yang BERUBAH.

persoalannya , perlukah aku berubah seperti kau ?
kau makin tiada berperasaan .
itu membuatkan aku ... terluka .

p/s : Sya sedang merindui Izzat Irfan sangatsangat . jangan salah sangka abang . im still yours .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com