Sunday, September 5, 2010

happy , happy , happppy . :)

his mum wanna meet me yaww . awwwwwww ! <3>
damnly shakingg but totally haaaaaapy .
yeah , maybe its too early but im serious with him and i do love him fully .
i love you tooo much . X)

abang , abang ..
heee . aku gewdixx !
ouhh , dye demam hari ini .
teruk jugaa . haishh .
perangainya taubah macam abah .
bakal menantu vs bakal bapa mentua . :p

syaaa , GATALL !
yeah , aku gatal .
dye buat rasa itu sangat indah dan membahagiakan .
dye menyenangkan dan menenangkan .

terima kasih , sayang . :)

tentang mama .
mama kepada abang itu irfan .
my liver fruit dan future-to-be husband .
hee . mama tamenghalang .
cuma mahu berkenalan lebih rapat lagi .
selame nyh dye cuma bercerita serba BANYAKK tentang aku kepada mama .

Mama . :))
insyaAllah aku akan sedaya upaya mengambil hatinya .
fan pesan supaya aku bersopan nanti . hee .
ecehhh , aku mmg bersopan tao ?
ayu lagi kan kan ?
tapi aku agak nakal , lebihlebih bile berdua je dengan abg syg tuu .
maaflahh .
Sya sedang berangannnnnnn .... :)

aku takan hampakan mama !
anak bujang dye tu aku akan jage elokelok .
ehemm , *winkwink sambil senyuman yg meleret . :p
(jangan tatao , irfan tu anak mak tao ? manjeeeeeee ! sebab tu aku syg dye bergandaganda . ^^ )
insyaAllah . :)

semoga harihari indah ini tidak berakhir dengan cepat .
dan semoga kisah ini akan " bahagia untuk selamalamanya .. "

Aminn . :)

i do love you ' no matter what '

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com