Sunday, September 5, 2010

sundal punye hal . :))

hari nyh dalam sejarah aku bergaduh dengan die .
teruk gaks laa, ouhh .
bukan hilang hormat aku at die .
aku berkasar , aku tao .
hurmm . im truely sorry , syg . :(

serius , aku serabut sangat semalam .
risau itu ini .
jadi tatentu arah .
haishh . maaflahh .
aku memang tabetul sikit .
lagilagi dengan hormon yang taberapa yang tastabil nyh .
maaf , maaf , maaf ! :'(

pergaduhan yang sangat TERUK !
entahlaa , aku tatao ape yang aku fikirkan .
aku yang cari pasal tadi .
bodohh ! aku memang syg die laa .
aku mmg syg kau sgtsgt .
dari ' fan , sya ' kepada ' awk , sy ' dan terus ber 'aku , kau '
aku jeles ? yupp ! mmg sejak azali lagi perangai aku macam tu .
too possessive ! aku benci die lebihkan orang lain !
BENCI , BENCI , BENCI . :((

sya , sabarlahh .
ubahlah sikap kau yang satu tuu .
tapiiiiiiiiiiii , cemburu tu tanda sayang kan ?
KAN ? huu .

kejadiaan seterusnya aku bermaustatin at umah atokk aku at parit lebai akil , tanjung piandang , parit buntar , perak darul ridzuan .
SERONOKKK !
buat kuih rayeee . heeeeeee . :))
dan dan , aku dan die sudah BAEKK .
BAEKKKKKKKKKKKKKK ! ^^

hey budak nakal ! aku syg kau mampatmampat larhhh !
besar punyeee . :))

kami berbuka di sanee .
ehemm . (aku dan ayu dikecualikan . ehemmm~ :p)
HAHA . keluarga yang bahagiaa .
seronok tao berbuka beramairamai ?
riuh satu rumahh .
suddenly , aku da rindu budak berdua tuu . :(
tade kawan na bergaduh dan bergusti .
tinggal aku , abang dan ayu sajje sekarang di rumah .
ouhh , ya . semestinya bersama abah dan makk .
heee . :))

abaaaaaaaaaah !
hehh , DEGILnye . ya, Allah !
dye boleh postpone lagi na operate .
haishhh .
after raye ? lame kan kan ?
aku takut . takut kehilangan die .
sumpah , aku syg die sangatsangat .
aku syg die .
hurmm . die suka berlagak sihat walaupun tidak .
die suka berahsia .
after all these months kami baru tao tentang penyakit tuu .
abahh . :'(

hari nyh macammacam rasa yg aku dapat luahkan .
happy , sedih , kecewa , gewdixx , manjamanja , gilaaa dan semuanya ada .
hidup ini pelikk , tetapi BERBALOI .
hidup ini SUSAH tetapi MENYENANGKAN .
hidup ini GEMBIRA tetapi DERITA .
hidup ini sebuah RAHSIA . :))

. kisah tamat .


life is not easy . Really .

catatan ringkas : ouhh ya , lupa na bagitao andaanda . die suda pulang hari ini ! semoga die selamat tiba ya ? syg andaanda jugaa . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com