Thursday, September 9, 2010

kita .

harihari yang penuh percakaran .
tiaptiap hari ade je yang kita akan gaduhkan .
aku tatao mana silapnya , tetapi pergaduhan itu tetap terjadi .
dan perkara tu mesti berkaitan dengan DIA .
hurm , aku kecewa dengan sikap aku sendiri .
mudah kalah dengan seorang perempuan bernama **** .
banyak kekurangan setiap kali aku bandingkan diri dengan dye .
dye mungkin lebyh kenal irfan dari aku malah dye da dapat "SEMUA" nya .
bile fikirkan semua itu , aku rasa terpinggir dan jauh .
jauh dari seorang Izzat Irfan .
ah , HATI ! :(

hari ini aku tewas lagi .
tewas lagi dan kepada seorang **** .
kejadian antara irfan dan dye bukan saje menghantui fan ,
tapi AKU juga .
ya , aku .
aku hilang keyakinan terhadap diri sendiri .
sampai satu tahap , aku percaya ..

" i wasnt good enough to be his lover , so let him free .. you're nothing compare to **** . you're such a LOSER and stop dreaming ! "

aku memang jauh .
jauh dari dye .
tapi dye tetap dekat dalam hati aku .
terlalu dekat sampaikan setiap ape yang dye buad sentiasa menyentuh aku .
katakatanya buat aku bahagia .
katakatanya buat aku terluka tetapi aku tetap sayangkan dye setiap masa dan detik yang kami lewati bersamasama .
you can never be replaced and thats a promise !

aku luahkan kata putus itu .
itulah kelemahan kau .
aku tewas membaca setiap tulisannya mengenai **** .
dye seperti sangat menghargai perempuan itu lebih dari aku .
terasa kedudukan aku goyah .
aku rase terpinggir .
aku tana jadi yang KEDUA .
fan aku punya !
dan sentiasa aku mahukan dye jadi milik aku SAHAJA . :')

pesanan ringkas yang terakhir tu akan aku simpan .
sebagai bukti yang aku taperlu lagi ragu tentangnya .
aku sayang kau sangat sangat .
aku takan give up .
dan cume kau yang aku na SELAMANYA .
ini satu kepastian .

kata akhir , aku maseh miliknya dan dye maseh milikku .
dan aku sayang , mama . :)

heyy , budak . aku sayang kau gile banyaklaa . TAO ?

FULLSTOP .

p/s : thinking of quitting . :)





0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com