Wednesday, September 8, 2010

saia lebih kenal dye .

dua jam yang sangat menyenangkan .
kamu tao , rancangan rajukan saia tu tamenjadi langsung .
bukan saia yang tinggalkan dye , tapi dye yang tinggalkan saia pula .
haishhh , irfan , irfann .
dengan kata lain , saia yang perlu memujuknya .
ego sungguh dye kan ?
buttt , he's still mine and only . :)

detikdetik dilalui dengan iringan petikan gitar olehnya .
he's good at it but still sumbang here and there but at some part its melodious .
it makes me smiles , God . :)
yarh , perbualan diteruskan .
berterusan dan berterusan .
sudah lame tamerasakan saat yang sebegitu .
the fact is , i just love the way he is .
buatbuat tapeduli tetapi dye la orang yang paling peduli .
Gosh , he's too adorable just like the 'little irfann' *senyum bangga .
HAHA . <3

....**** ******** *****...
im knowing her .
im learning her .
Syhhh . -.-

ini tentang aku yang tidak mudah melepaskan .
aku bertahan sebab aku sayangkan dye dan cuma itu yang aku tahu .
jadi , jangan tanya aku lagi " kenapa " ya ?
aku tade jawapan untuk itu dan aku rasa tasemua perlukan alasan .
sebab sayangkan seseorang tidak perlukan alasan sama sekali .

*sigh*

senang cerita aku makin mengenali perempuan itu .
tapi na berhadapan dengan dye aku mmg takuat .
biarlah .
aku takisah pun .
cukup cuma aku ingat ape yang an cakap semalam .
katakata yang aku rasa yang membawa banyak makna .


" perasaan tu tak kuat macam mane aku dan dia ,
tetapi bila bersama aku perasaan tu sentiasa ada ... "

kesudahannya . NOKTAH . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com