Monday, September 27, 2010

perjalanan .

tiada perasaan yang sempurna utk mengonlinekan diri serta berblogging semalam .
bosann .
HAHA . :)

aku terkejut .
mengetahui sesuatu dari beliau semalam .
hancur ke hati aku mase tu ?
semestinye .
hanya aku je yang tao betapa luka tu makin dalam .
its okayy , aku da tampal luka tu buat sementara waktu .
dia akan sembuh .
diri aku tao ape yang aku sendiri rasa .
kau takan tambah bebanan aku lagi kan , Sya ? :)

aku da buat keputusan .
satu keputusan yang aku rasa sangat nekad .
andai kata dye na bertanggungjawab , aku akan undur diri .
yes , people .
im BACKING OFF .
aku tana kau terus macam nyh dengan dye .
aku akan bagi peluang utk mereka .
dan ... anak mereka utk terus hidup kan ?
im still me .
im gonna be ALONE .
tapi aku da tatakut lagi dan aku akn tersenyum buat mereka .
kebahagiaan mereka .
ya , aku akan .

ape yang aku dan dye rancang dahulu , kau dan dye boleh teruskan bersama .
rancangan yang sama tapi manusia yang berbeza .
hanya ditukar aku dan DIA sahaja . :)

ini cuma satu kemungkinan , syg .
Sya cuma ucapkan , "andai kata" kan ?
keputusan tu maseh ditangan abang .
. ily .

ini pasal kau , PEREMPUAN SUNDAL !
kau yang kacau hidup aku .
aku takenal kau dan kau takenal aku .
ape masalah kau sebenarnye pun aku tatao .
seronok yea jadi PERAMPAS ?
kau tu perempuan tao ta ?
same macam aku , SIAL .
stop from hurting me and get your own life !
im enough of it .
just once , biar hidup aku tenang tanpa name kau .
aku BENCI .
just go away , girl .
tolong jangan rosakkan aku hidup lagi !
im begging , people ... :'(

nota tambahan :
im not gonna be around at school for a few days .
harapharap ade yang rindukan aku .
HAHA . im talking crap again . :)

yeahh . people asking too much questions .
and i dont really understand why .
just , read and be silent .

please keep QUIET , people . im tired with all of these NONSENSE .




she is BELL and im MEL .


ini adalah cerita kegewdikskan kami bersama . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com