Tuesday, September 28, 2010

yuki no hana dan hari hujan .

dalam banyak perkara , kau tapernah gune name aku .
aku BENCI setiap perkara yang berkaitan dye .
kau sengaja kan menambahkan perisa dan pewarna yang gelap dalam hidup aku ?
important sangatkah dye sampaikan aku terpinggir ?
aku betulbetul tatao !
jangan tanye kenape aku menangis .
jangan tanye sebab ape aku rase na mejeritjerit macam nyh .
semua nyh berpunca dari kau dan sikap kau !

aku rase BODOH sangat .
ya , Allah sentiasa tunjukkan sesuatu yang baru untuk aku .
sesuatu yang kau tana aku tao .
sayangnya , kau taleh hide semua benda dari aku .
cepat atau lambat .
aku akan tao ..

entahlahh .
suka hatilah ape yang kau na buat .
siapa aku untuk peduli ?
kau terlalu EGO !

aku tapandai na tunjukkan rasa aku depan kau .
aku berlagak tenang .
ya , aku fake !
PUAS HATI kau ?
tapi aku cuma na kau berhenti buat aku rasa macam nyh !


KAU NA AKU SUJUD AT KAKI KAU DENGAN **** KE HAH ?!


saia da kalah .

perlukan seseorang .

(berlaku perubahan kerana .... )

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com