Tuesday, September 28, 2010

sekurangkurangnya aku maseh hidupkan , sayang ?

aku tatao macam mane na mulakan entry yang baru .
setiap kali menulis , aku hanya dapat bayangkan yang sedihsedih sahaja .
mane kegembiraan aku sepanjang hari selama 24jam nyh ?
TIADA ? tidakk . cuma , ia hanya seketika dan senang dilupakan .

perkara yang sama maseh terjadi .
hari nyh kami bergaduh lagi .
aku memberinya amaran kedua dan aku menerima yang perkara sama .
SUARANYA ? lebih kepada permintaan .
ya , aku kalah sekali lagi .
okayy , abang . KAU menang ! aku akan padam name perempuan sundal tuu .
TITIK .

perubahan dari dye ?
boleh dikatakan TIADA .
account dye dengan perempuan tu maseh ada .
name perempuan tu mase ada .
segalanya maseh sama .
yupp , TIADA PERUBAHAN !
okayy , FINE . kau MENANG sekali lagi .
da tade guna aku bercakap .
lebih baik aku diam .
aku BODOH .
aku mmg layak dapat " fuck you " dan " you lie " dari kau .
entahh .
aku cuma boleh makan hati .
kisah pula kau kan ?

HATI ? sudahlah Sya , kau talayak bercakap pasal hati dan perasaan .
Kau kan tade perasaan ?
entah sape yang na peduli perasaan kau .
aku ? *nonsense* (katakata lucah dan carutan)

IGNORE .

maybe aku bukan manusia .
aku nyh badak air .
FAHAM ?
binatang yang besar , gemukk lagi hodoh tuu .
tao kan ? HAHA .
aku setaraf dengan tu laa .
OTAK taboleh pakai .
so , ..... *sigh* :)


inilah aku masa ' tadi ' .
yang kurang hanyalah ketiadaan HUJAN .
air mata tetap menitik . :')


aku terfikir banyak benda .
amaran kau ?
entahlahh . aku rasa itu satu ugutan kan ?
akibat selepas amaran ketiga ape dye yea , sayang ?
terus dan terang , aku da bersedia untuk segala akibat tuu .
i couldnt careless . :)

kau call aku .
perlu aku jawab ?
sebenarnya aku da tao ape butiran percakapan tuu .
tentang dia , dia dan dia .
lelaki memang cepat lupakan janji yea ?
HAHA .
agaknya , dalam sepuluh patah perkataan yang keluar daripada mulut seorang lelaki , berapa peratuskah yang boleh dipercayai ?
fuhh ! aku makin tapercaya dengan janji dan katakata seorang lelaki .
takisahlah kawan punn .
mereka tetap LELAKI .
sooooooo , tapaya berharap apaapa lagi .
yupp , aku tana berharap apaapa lagi .
mungkin , aku pun akan lupakan semua janji tuu dan SEMUANYA .
aku akan cari jalan yang tebaek supaya HATI aku LALI dengan KESAKITAN .
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan , aku boleh terus HIDUP macam kau .
ataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau , LEBIH LAGI .
ingat ya , LEBIH LAGI dari apa yang kau BUAT .

aku sayang kau larh budakk .
lebih dari sayang .
entahh . mungkin aku sorang je yang terhegehhegeh at kau .
dan dan aku takan percaya LELAKI lagi lepas nyh .
lepas ape yang kau buat at aku .
semua same .
kalau kau sayang aku , buktikan !
yaa , BUKTIKAN !!

kau tao ape yang kau perlu buat ?
betul na tao ?
aku bet , kau takan berani buat dan kau takan buat .
aku da kenal kau lame , sayang .
you touched me and now you go .
good job , baby .
you WON . a trophy for breaking my HEART .

. CONGRATULATIONS .

you should be proud of it , sayang .
you hurt me MORE than HIM .
aku tasangka , kau macam nyh .
aku tasangka ,... kau pun sama macam DIA .
i know , kau tahu SIAPA yang aku maksudkan .
sebab kau , kau yang SEMBUHKAN aku mase tuu .
kau yang TAWAN aku lepas tuu .
kau yang CIPTAKAN semua nyh .
KEBAHAGIAAN dan KELUKAAN ini .
kau LUPA .
tasangka , begitu cepat kau lupakan . :)

nota untuk anda , izzat irfan :

  1. tolong jangan kongsi account anda lagi dengan DIA .
  2. tolong jangan guna nama DIA lagi sebagai salah satu nama ANDA .
  3. tolong jangan tunjuk sangat yang anda BAHAGIA dengan DIA .
itu buat aku rasa macam na TIKAM DIRI SENDIRI dan bunuh ORANG .

aku da cukup TERLUKA dan aku taperlu PISAU lagi .
i dont need a BETRAYER and a BACKSTABBER .
PENGKHIANAT dan PERAMPAS cinta .
sekarang kau FAHAM kan ?

aku maseh memberikan kau peluang supaya kau berubah .
sebelum terlambat , sayang .
macam aku cakapkan tadi , aku takan kisah lagi bila sampai waktunya .
iaitu , selepas kau dan aku ...... .
kau tao jawapannya .
aku mahukan PERLAKSANAAN .
kalau maseh tiada yang berubah , aku tao apa MAKNANYA .
itu akan jadi bukti PENAMAT .
bersedialah .


aku menulis .
aku tao kau akan marah .
aku tao . sangatsangat tao .
tapi , sekurangkurangnya aku menulis supaya kau dapat mendalami perasaan aku .
supaya kau kenal siapa aku .
aku FAKE .

a story created when the heart spoken .
kau hayatilah .
ini adalah KESALAHAN kau .
ingat lagi niat solat hajat tu ?
setidaktidaknya , apabila kau membaca , kau akan sedar .
kau akan SEDAR , hati ini bukan sebuah PERMAINAN .

aku ialah NUR AI'SYAH YUSOF yang sangat menyayangi seorang IZZAT IRFAN .
kalau menyayangi kau adalah kesilapan , maafkan aku .
Maafkan aku kalau terus mengharapkan kau jika selepas ini perkara yang aku takuti akan berlaku .
Syhh. biarlahh .

. aku akan tetap ingat kau sampai bilabila .

aku takan berganjak sama ada ke hadapan mahu pun ke belakang .
aku SELESA di sini .
susah dan senang ,

SEKURANGKURANGNYA AKU MASEH HIDUPKAN , SAYANG ?

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com