Friday, September 3, 2010

sembilan bulan .




tarikh itu menjelma kembali .

" 03092010 .... "

sedar ta sedar , sembilan bulan telah berlalu .
lame kan ?
rasenye die la yg palinggg lame dan aku palingggggggggggggg sayang . :)
HAHA . sayang .
kalaulah sayang dan cinta aku cukup utk kami berdua kan itu suda cukup HEBAT ?
perkataan CURANG tu taperlu wujud dalam hubungan nyh satu masa dulu .
i just love him so much and that is all i ever knew .
the feeling just there and cannot be pretended okayy ?
syhh . titik .

aku bukanlah seorang yang senang utk " let go.. "
sebab perkataan PUTUS itu pun tamembawa apeape maksud utk aku .
aku maseh treat die macam dulu even kami da tade hubungan mase tuu.
dan aku maseh mengharapkan die walau apepun dan betapa sakitnya aku dalam keadaan itu.
itulah aku .
aku boleh memberi nasihat kepada orang lain .
tetapi kalau bende tu jadi at aku , kenape aku back off ?
aku penakut kan ?
move on ? perkataan tu terlalu besar buat aku .
dan aku tahu aku tamampu .
ya , aku memang tamampu .

hari ini aku terfikir apa makna CURANG .
tidak setiakah ?
apa rasanya CURANG ?
hipokritkah ?
tao kenape aku bertanya soalan yang sebodoh nyh ?
sebab aku tapernah terfikir utk berlaku CURANG .
haishh . ai'syah , sudahlah .
curang tu tabagus . menyakitkan tao ?
sudah , sudahlah . :))

aku bahagia dengan kau .
mungkin kau taingat tarikh nyh macam aku , tapi aku akan sentiasa ingat .
cinta dan sayang tu taperlukan alasan .
i just love you , sayang .
because love cannot be kill , hence it wont die . :)
(culikk ayat nyh dari ghost whisperer , smlm ! sembab mate i youu aww . <3>
" irfann , terima kasih untuk sembilan bulan ini . i love you , baby . "

p/s : my father will be admitted to the hospital soon . please pray for him yarh ? :')

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com