Monday, October 4, 2010

bergerak , bergempuk dan berGEWDIkSS .

alhamdulillah , akhirnya tempoh masa aku selama 32jam di PKG Parit Buntar sudaa tamat .
penat lelah selama 8jam setiap hari memerah otak mmg berbaloi .
tasiasia aku tapegy sekolah walaupun selama 4hari berturutturut .
MISS ME ?
yess , i bet they did .
aku pun rindu korangg gaks LOL . :D

hari pertama dan kedua aku ditemani oleh lyna .
yupp , dye sekolah lain butt , bestie sentiasa kan kan ?
aku sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaang dye memampat . :)
HUDA dan ATIE menjadi saksi kemesraan kami .
HAHA . maaflah koranggg .
mesti korang menyampah tengok adegan terlampau saia dan dye .
kami mmg macam nyh .
she's my HUSBAND . :)

merantau mestilah mbawa pengalaman yg baru kan ?
jadi , bertambah juga kenalan baru .
and and , ade juga mukamuka familiar yg tjumpe at KISDAR harituu .
seronok dapat jumpe balikkk .
macam satu gathering pulaa .
HAHA . itulah kenangan .
sukar dilupakan . :)

hari ketiga buat aku jadi seorang yg INDEPENDENT.
*maaflah kalau ejaan tu salah . :p
Lyna tiada disisi , sooo aku perlu bergerak sendiri .
sunyii .
walaupun ade budaa sekolah yg same dengan aku taaapi , dorang tasame .
aku mmg terlalu manje kalau bersame lyna .
aku taboleh berdikari tanpe dye .
mungkinn , aku da terbiase .
taheranlah mase dye keluar pegi SMS aku rase kehilangan .
aku menanges dan menanges dulu .
hanye utk dye . :')

*heyyy , kau patut bangge tao ? :D

eh eh , saia jumpa Afif pada hari tersebut .
one group dengan Pip .
so , mase makan tengahhari aku pun joinlah group Pip .
aku duduk sebelah Afif .
*blushhhh .
aku malu dengan dye .
aku berlagak tenang macam tapena kenal dyee .
entahlahh . :)

aku ditempatkan dikumpulan pertama .
KIMIA .
pening kepala aku . =.="
taheranlah kenape aku boleh demam kan kan ?
diTORTURE !
awww , awwwwwwww . gewdiks sebentar . :)
aku duduk at sebelah mamat nyhh .
name dye panjang sangat .
butt , i just called him pak cik SAFWAN .
dye banyak bantu aku .
especially dlm pelajaran garam .
hilang malu aku mase tu dengan seorang lelaki .
Thanks a lot , Safwan . :)

serba sedikit tentang Safwan .
hurmm , name penuh dye mmg terlalu panjangg .
Adoii . so biarlah aku introduce dye sbgi Safwan sajje okayy ? :)
dye budaa S.M.K Raja Lope Nor Rashid .
dye baekk .
dan sentiasa melayan kerenah saia .
penuh kesabaran dan ketekunan .
saia suka dye . :)
sesi diteruskan dengan lancar .
terima kasih untuk , Safwan .
i owe YOU . ^^

hari ini adalah hari terakhir aku di sana .
cukup tempoh . :)
penat , sangatsangat penat .
tapi , BERBALOI .
ouhh , jumpa Safwan lagi .
dan maseh group yg sama .
hee , mmg dye da bagitao aku dye akan datang lagi punn .
tapi tasangka ade jodoh dlm group yg sama . :)

BIOLOGY .
saia suka subjek ini .
jadii , tadelah sesukar KIMIA .
khidmat Safwan pun suda tidak diperlukan .
yeahh ! i can depend on myself . :)
pn RUSMAWATI sangat manis .
saia suka dye . :')

hari ini lebih santai dan normal .
fasilitator di sana semua hebathebat belaka untuk setiap subjek .
kalau aku dapat pilih mereka utk djadikan pendidik PERIBADI ,
semestinya mr. HASRUL yg COOL tu yg pertama .
agagagagagagagataaaaaaaaaaaaaai , pulaaa ! HAHA .
he makes PHYSICS easyy .
i wish i could be one of his students . :)

pelajarpelajar di sana ?
hadoiii , mmg sangat baik dan baeeeek . :)
haha . aku berkenalan dengan seorang budaa cina nyhh .
yeaaaahhh ! he gave me his fb LOL .
dude , Ara juga sangat cutee .
apeape pun , aku suka berada di sana .
di samping mereka .
60 orang pelajar di seluruh daerah Kerian . :D

ouh , ouhhh . besok ade exam ouhh .
gotta go now . :)

btw ,

SELAMAT MENJALANI PEPERIKSAAN PENILAIAN MENENGAH RENDAH .

*khas kepada nabilla , hanif , iqram , syahmi dan farehah dan seluruh budaabuda yg mengambil PMR pada tahun ini . best of luck , sayang . :)


sedang keluar dari kepompong yg lama . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com