Sunday, October 31, 2010

ignorance .

aku hidup dalam keterabaian selama beberapa hari ini . yupp . memang taberape na ter-urus . yg paling ketara ialah konsistenan aku dalam menelaah pelajaran . Argghhhh ! susah sial na concerntrate dlm situasi ini . IGNORANCE . hurmm . :( aku tatao kenape dengan dia . sejak dua tiga menjak nyh dia berubah . ade sesuatu yg menganggu dia . aku takutt . takut dengan perubahan dia . something weird is happening .. and i dont know why . i think .. he tried to get away from me . i think .. he wanted to .. go away now . WHY ? ouchh . im bothered , guys .

i dont know what to expect lately . sometimes life's good . but sometimes things love to fall apart . lebihlebih lagi bile aku mula rasa gembira . sekelip mate je , . perasaan tu akan hilang . aku tatao kenape . mungkin itu satu peringatan supaya aku berwaspada ? mungkin . it just maybe . and i dont really know how to cope with this such thingy . soo , i smiled . yes , just smile to hide my worry away . but people .. is that enough ? hurmm .

sekarang nyh aku tengah dilanda kebingungan . Fahmi called . he said something that .. erhh .. sounded fishy . hurmm . btw , aku da tuntut explanation dari mereka ESOK . by hook or by crook i needed to know . i MUST okayy ? im worried . damnly WORRIED ! arggh ! SHIT . why i have to involve in this kind of conflict ? weyhh , budakbudakkk ! korang tu kakakkakak dan abangabang aku tao ? pleaaaaaaaaaaaaase , tunjukkkan contoh yg BAIK . boleh kan kan ?

aku tatao ape bende nonsense yg aku taip sekarang nyh . tapi yg pasti otak aku bercelaru ! Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . aku tatao ape yg betul dan ape yg salah . serius aku rase down sgt tanpa reason yg kukuh . *buat muka bosan hurmm . aku .. penat dan sejuk . :(

emm . sekarang aku kerap text dgn adik dye . aku risaukan adik dye . itu yg pasti . hey hey ! act , aku da tade faith dengan lelaki . mereka semua sama . sekarang aku tengah cuba melarikan diri drpd syazziman . erhh . BODOH . kenapelah aku boleh percaye dye da berubah eh ? yupp . lelaki tetap lelaki . dan lelaki mcm dye .. MEMANG TALAYAK UNTUK AKU . titik . dye buat aku rase JIJIK . dan .. jgn tanye kenape . itu buat aku rase na baling kasut dekat korang , okaayyyy ? *muntah . apeapepun aku bersyukur kitorang tade pape . Alhamdulillah . :) tentang adik dye . emm . how to describe yea ? kitorang ade kisah duka masingmasing .. dan mungkin itu yg buat aku selesa dengan dye . and now .. he's my KAWAN BAIK . cool right ? :p

i think . im better be off now . hug and kisses . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com