Saturday, October 30, 2010

silently awesome .

hari bermula setiap hari tanpa jemu . tapi sedar ta bahawa masa kite semua at dunia nyh makin singkat dan akan tamat tanpa tandatanda peringatan yg pasti ? kadangkadang , kita akan kehilangan seseorang dalam sekelip mata .. lebihlebih lagi seseorang yg kita sayangi . hurmm . kematian adalah pasti , people . dalam dua hari ini , aku menerima banyak panggilan mengenai kematian .. yg menakutkan adalah . secara tibatiba . tanpa kesakitan atau sejarah yg pasti untuk menghampiri kematian .. semuanya tibatiba . Semoga rohroh mereka berada dalam kalangan orangorang yg beriman . Amin . Al-fatihah .

sebagai seorang pelajar sekolah yang akan tamat sekolah pada harihari yang mendatang ini , saia telah mengambil keputusan untuk menjadi pelajarpelajar senior yg HEBAT ! haha . adoyaii . melanggar peraturan sekolah mmg aktiviti yg HEBAT kan ? oleh itu .. aktiviti yg sihat dan bernas ini akan saia teruskan demi mencapai matlamat yg jelas . HEY ! i wont be back at that school for FORM 6 yeaaa . AIMED HIGH , people . :)

erhh . haha . semalam pergi ber-shopping sebentar bersama BEL dan Pip . yeahh ! i got my dream bag already . Wee~ haha . guess what ? aku mengambil langkah berani-tak-mati , iaitu mbeli beg corak HARIMAU BINTANG . ngauuuumm ! :p comel sial ! haha . palinggggggg penting , starting this monday aku akan pakai beg tu ke SEKOLAH ! coooooool yaw . sukasuka . XD *semenjak dua tiga menjak nyh aku macam wengweng sikit . hee . :) agaknye ape yg dorang akan cakapkan yeaaa ? heeeeeeeeee . Cant wait , PEOPLE ! *SHOWING OFF ! Bluerkkk ! :p

huahaaahuhaaa bersama mereka sebentar . umm , around 2.30pm segalanya suda selesai dibeli . Pip mbeli gelang beads . gile comel ! hee . InsyaAllah , lepas spm nyh kitorang bertiga akan mbuka perniagaan sendiri . do support us yea ? cadangcadang na gunekan perkhidmatan online . perniagaan ape ? just wait and see . tapiiiiiiiiii , dijamin korang akan tertarik . hee . InsyaAllah . Amin . :)


inilah rupe baju kelas kitorang . huu . buruk kan kan ? :)
more picture coming up cause smua dlm baby pink aku larhh .


yeahhh , bercakap tentang semalam .. urmm . kami sekelas memakai pakai seragam 5science . WOW ! im speechless and totally terharu kott . lelaki dan perempuan semuanya samee . :) yg paling penting adalah .. kami semua makin mencapai kesefahaman dlm kelas . Alhamdulillah . hurmm . yupp , frankly .. im gonna miss each of them so muchhh after this . baik atau buruk .. mereka tetap KAWAN kan ? lagipun , merekalah yg bersamasama saia sepanjang sesi persekolahan 2010 . biaselahh . hidup ini bittersweet . kami juga . :)


one step beyond : 5science 2010 . :)

ONE STEP BEYOND is our class motto actually . agak skema kan ? hee , biarlahh . kisah pula korang kan . apeape pun , inilah barisan jatuh bangun warga 5science yg tak-berapa harmoni :)
whatever it is , kami tetap kami . once a 5science .. always a 5science . erhh . bangga ke ? memang TAK larh ! euwwwwwwww . :p

ape lagi yeaaaa ? ouhhh . sesi photografi semalamm . aku tabanyak involve dgn dorang . kenape ? erhh . entahh . aku tarase serasi bersama mereka . buttttt , aku adelah photografer yg hebat . setiap sentuhan aku semua berpuas hati dan tabanyak complain . hahhh , legaa . :) haha . to see me on the shot is impossible larhh . aku tasuke sngt . dorangggg , tanatural . cuma FOTOGEWDIK je lebihh . sebab tu picture jadi kaku . aku tasukaaaaaaaaaaaaa . bagi aku , setiap shot adelah seni . kene ade perasaan dan perasan . itu yg bagus sebenarnya . bukan COVER CUN or MACHO . OMG ! menyampah siaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal . ^^

hee . over karut pula kan kan ? :) maafmaaf . ouhh ya , aku kene aturkan photoshoot untuk group kami nnti . lepas spm nnti lahh . for my beloved the STRAW , hee . kenape STRAW ? adelahh . itu isu lain yeaaaaa ? coming up next~ :p

masalah perasaan pula . erhh . kalau aku bagitao korang .. korang akan diamdiam ta ? Hee . :) tapetape . aku percaya blogg aku yg vogue nyhh , she's my lover . :P HAHA . aku .. aku .. entahlahh . hari tu .. sangat menyakitkan . jantung aku ibarat dirobekrobek . huuu . nampaknye.. jack lebih kenal perempuan tu dari aku . HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA . gelaklahh weyhhh ! gelak ! aku happy nyh . hurrmm . HA-HA-HA . walaupun jack tu sekadar sebuah lappy .. tapi .. beliau boleh berkatakata . dan .. katakata beliau amatamat menyakitkan . huhh . HEY , Sya ! do think .. " this wont kill you anymore " , please . kau lagi kuat dari ape yg kau tao .. :')

i hope .. just hoping .. i dont care about your ignorance . i hope .. im okay . someday .. :)

*note : my both usb cables for my phone and camera is no where to be found . Arghhhh ! so people .. next time , i'd promise to upload my latest pictures yg berkaitan utk tatapan anda . for the followers and readers yg rajin bertandang .. Sya sngatsangat hargai kedatangan anda . anda HEBAT ! thanks . muahhhhhh ! :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com