Thursday, October 28, 2010

cerita semasa .

HoWDy . :)

perasaan ta ade perubahan baru terhadap blog saia yg vogue nyh ? AWWWWWW ! dalame cari blog tutorial untukk men-decorate . akhirnya , dengan pertolongan secara tidak langsung oleh pemilik Anym's Short Story , dapat juga saia menambah unsurunsur lain yg HEBAT ini walaupun simple . Hee . Trimas kepada beliau ! *bow . wahai , cik Anym .. belogg anda lebih hebat dan COOL dari saia . saia sukaaaaaaaaaa . special credits to you , Anymmm . ehemm . (^^,)v .

today is ...... quitequite okayy larhh . HAHA . really ? hurmm . 50-50 ? NO COMMENT . :) hari nyhh , segala kekeliruan suda terlerai . aku menangis sekejap . aku kalah dengan perasaan sendiri . sumpahh . aku syg kau sgtsgt . :')

aku dan dia .. mase perlukan masa untuk biasakan diri . hakikatnye .. aku terluka dan dia terluka . sebenarnya aku dan dia merasakan perasaan yg sama .. kecewa , sunyi dan kosong . mungkin silap aku sebab benarkan dye pergi dahulu .. tapi .. waktu tu aku cuma mencari cara yg terbaik . aku biarkan dia pilih utk bersama orang yg dia telah sayangkan .. yg pasti .. bukan aku lagi pada masa itu .

aku tatao .. aku betulbetul buntu dengan keadaan kita . DO YOU love me or DO YOU hate me ? just choose . kadangkadang .. kita bukan seperti seorang "adik-beradik" mahupun kawan . tapi .. we're more than that . sometimes , your words make me SMILES even with tears running down my cheek . huirmm . only you can make me . :)

to know you .. to love you .. a girl will never forget her first love .. ILY . i really wish that you're mine but .. it seems NEVER again . I believe in my faith . God is good . HE knows everything . :)

1 comments:

AMIR RAOF said...

dah follow blog ni.. sila follw balik yer.. thanks

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com