Wednesday, October 27, 2010

RANDOM-awesome ?

Hello , peeps . :)

berjumpa korang semua lagi disini . hee . aku suda rindu utk menulis . HAHA . entahh . mungkin hari nyh adalah hari yg menyenangkan buat aku . Alhamdulillah . :)

harinyh aku dapat seutas gelang kristal . cantikk . sangatsangat canteks ! jernih tapi kehitaman . gelang itu mempunyai sejarahnya yg tersendiri . oleh itu aku akan simpan baikbaik . yupp , aku akan . aku takan hampakan dye . :)

aku : serius ke kau na bagi aku nyh ? kristal betul nyhh . mahal kott . (smbil belekbelek tapecaya)
dye : seriuslahh . kau jage elokelok tao . jangan bagi pecah atau rosak . jangan bagi hilangg . :)
aku : kau tasayang ke ?
dye : bende yg kite syg .. perlu dijage oleh orang yg kite syg , kan ?
aku : (terus pakai dan tabukak lagi) . :)



tentang kristal ini : ia akan mengambil warna background sesuatu . sgtsgt unik dan cantikk :)
thanks , sayangg .

itulah kisah yg terjadi hari ini . aku takan lupekan sampai bilebile . serius , aku terharu sangatsangat . aku akan pakai bende tu tiaptiap hari ke sekolah kalau aku talupe sebagai tanda aku hargai dye . sebagai antara kawankawan yang palingg rapat dan baik . InsyaAllah . aku sayang kau , budakk . :)

tentang semalam .. aku tetap sygkan kau . kenape tergantung ye tentang semalam ? aku tertanyatanya . hurmm . KENAPA ? NEXT~

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com