Saturday, October 16, 2010

pergi .

saat ini saia cuba tabahkan hati dan jangan menangis . tetapi , perasaan lebih cepat bertindak daripada kawalan . saia kalah .

.......
Sya : Pergi cari kebahagiaan kau , syg . Pergilah , jangan berhenti mencari . Kau patut rase bahagia .

Fan : Aq xjumpe kbhgiaan aq ag..aq xd sape2 yg leh mbhgiakn aq wat mase skng..tmpt uw maseh kosong..kbhgyaan tu xpnting..
.......

kalaulah kau tao betapa besarnya kasih sayang aku at kau .. dan semestinya .. aku mahukan kau kembali . :')

want this , YOU and ME . :')

sekolah , seperti biasa . test berlalu dengan baik . biase sajje . hurrmm . sekolah hanya tinggal sebulan lebih je lagi . akn rindukan MEREKA . :p hari isnin ini perlu membawa pokok ke sekolah . untuk acara , sekolah dalam taman kott . satu pokok hiasan setiap orang . heee . *erhh , aku na bawa ape je ? * haha . :) aku lebih pentingkan irfan aku daripada .. DIA . haha . aku sibukk . aku mahu Fan aku . hurmm . setakat ondawayy . aku rasa , belahh saja ! :')

p/s: BABI ! tadi aku nmpak bangkai babi dlm parit at depan sekolah tuu . HUH! *mummy tolong =.="

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com