Saturday, October 16, 2010

kalau ... and finally i know what's when wrong .

hari nyh kau mmg buat aku sakit hati sangatsangat . SANGATSANGAT ! sabar Sya , sabar . HAHA . Lelaki tu pelik ! especially yg mengaku dye da berubah tu .. huh . guess what ? LELAKI MEMANG TIDAK BOLEH DIPERCAYAI . kalau ... ? perkataan kalau kau tu buat aku percaya .. padahal , its a CRAP . TOTALLY ! huahuaahuahuaa~ . aku terkena lagi , sial . dan itu membuatkan aku menangis . mampuslah . aku mungkin tidak perlu kisah lagi . hati aku memang diciptakan untuk pecah berderai kan ? kan ? HAHA . im a girl with a broken hearted . its TRUE . so aku da sangat lali dengan perkara ini . aku TAKISAH dan aku okayy lahh , budakk . it just a MESSED . HAHAHAHA . its because of your foolishness larh , Sya yg BODOH . :')

aku tak bodoh . aku boleh membaca dan merasa . kau yg ingat aku bodoh ! aku sentiasa dapat rasa ape yg kau rasa . aku tao ape yg kau rasa setiap kali kau menulis dan aku tasebodoh yg kau sangkakan . HAHA . aku bodoh sebab masalah perasaan aku . BODOH ! aku mmg bodoh . harinyh siap kene mara dengan kau lagi . sebab kau TENSION dengan assignment kau yg melambak tuu . HAHA . mungkin kita tasemesra semalam sebab mud kau yg tastabil nyh . salah aku kott . reply text kau lambat sangat harinyh . mybe aku rasa ... kalau aku tabersusah payah topup tadi pun tape . keadaan tamungkin jd macam nyh . aku mmg MALANG . . :)

HAHA . apeape jela . harinyh B.I.E aku kerje malam . besok pagy baru pulangg . haha . baru je dye bagitao aku tadi . so.. aku suruhlah dye keje baikbaik . aku tapeduli pasal dye . dannn .. takan peduli . lelaki semua same ! bile kite da bagy hati kite at mereka.. mereka maenmaenkannya . im enough of it . HAHA . biarlahh . tentang aku dan takisahh . it doesnt matter , people . mungkin sekarang .. aku perlu maenkan hati lelaki pula . aku akan dan aku mesti ! *kejam pula . hee . taa . tamungkin aku akan buat . sebab itu bukan aku . aku takan sakitkan hatikan orang laen sebab aku tao bagaimana disakiti . sumpah , itu memang menderitakan . HAHA . jiwangnye , ngekk . :)

inilah hidup aku . bila keadaan suda tenang .. dan aku rasa bahagia , perkara lain mesti akan menjejaskan aku . tidaa mengapalahh . tapi , demi kau , aku akn terus bertahan .. aku akan terus mengukirkan senyuman buat kau .. supaya kau percaya yg aku okayy . aku taperlukan simpati kau . kerana aku terus akn menyayangi kau .. walaupun itu adalah kesalahan terbesar buat aku . terima kasih .

semoga kau terus bahagia . PERGILAH . cari kebahagiaan sebenar kau dengan cara kau sendiri . aku betulbetul maksudkannya . aku .. hurmm .. :)

keep on smiling ,
Sya .

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com