Sunday, October 17, 2010

bahagia . :)

sekarang aku tengah belajar untuk hidup bahagia tanpa seorang KAU . percaya ? yaa . percayalah . hee . :) seronok melakukan aktiviti yg GILA bersama adekadeks tersayang . haha . hari ini kami bermaen SNAP , record video bersama dan record suara bersama dengan alatan musik buatan sendiri . GILA dan memang gilagila . sampai pecah suara aku menahan tawa . *ngeh ngeh ngeh . :p

hari ini kau katakan sesuatu yg .. erhh .. menyakitkan . kau kata irfan aku da tawujud lagi. HAHA . hurmm . BIARLAH . aku menangis lagi . semua tu tacukup . kau mesti buat lagi baik untuk sakitkan aku . laen kali .. kalau maseh ade lain kali . :)

currently status : aku sedang ambil jawapan bocor untuk repeat paper BM 1 dan 2 esokk . hee . doakan saia . :)

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com