Tuesday, October 19, 2010

2 days ago dan yesterday .

with in two days , a lot of things were happening . i'm sick of it , people . i really do ! somehow , i cant really take the blames .. its too much . im not strong . i cant cope with these people for quite .. SOMETIMES . hurmm . damn ! im really annoyed . huh . WHATEVER . :) *these days , i said this one word a LOT .

2 days ago i had quite a fight with aziem .. hee . kalau tasalah hari Ahad . SEBAL gile same dye . *inilah akibat tidak meng-update . bersawang sudaa . huu . kenape yea ? malam itu aku agak sibukk na cari bahan rangsangan yg berguna *ehemm . smbil buat muka innocent . sooooo , aku memintalah pertolongan beliau . argghhh . gile geram kot ! ade pula dye kate malas dan jgn pakse dye .. hishh . lelaki nyh .. mmg sajje cari pasal dgn aku . wahhh ! dgn sengajenye aku pun panaslah same dye . akibatnye , bergaduhlah sebentar . Hee . GATAAAAAAIIIIIIII . :p entahhh , tibetibe malam tu aku jadi cemburu dengan seseorang .. dan itu yg buat aku mara kepada beliau . padahal .. saia tao beliau dgn seseorang itu tida mungkin bersama . mereka hanya bermesra sahaja . itu yg buat saia SEBAL tanpa sebab ! haddoi . kesian pula kepada beliau . :)
*berterima kasih kepada azraie yg sudi membantu . naseb azraie adee . kalu tida bertambah panas hati saia mengenangkannya .
.....................

aku : kalau ******* cepat je kan ? huh . Whatever . Daa~
beliau : janganlah mara .
dedue same je tao ? cuma hari nyh malas .. na buat apeape pun malas .
maaflah ,
bos .

(selepas beberape jam)

aku : tape . azraie da membantu pun .

.......................


ingatkan cerita itu hanya tamat pada malam terbabit .. so biarlahh . so the NEXT DAY . pagipagi itu saia suda sebal melihat wajah beliau . saia maseh merajuk . kisah pula saia pada hari tersebut .. HAHA . beliau ade paper tasawwur manakala saia perlu menjawab paper bm yg telah tertinggal hari tu . Athirah pula ade at kelas sambil buat bodooooo sajje kerane die pun taambek tasawwur macam saia yg baekk ini . jadi dye membantu para pelajar yg laen . haha :p bermulala hari yg sangat BOSAN ! *i hate bm act . taambek lagi bagus . =.=" pening sajje kepale . blablablablaaaaa .. vroommmmm~ *masa dicepat shingga saia selesai mjawab paper tersebut . pulang ke kelas seperti biase . haha well , its almost time for their exam to end . next paper after recess . hurmm , im still not talking to him till that time . HAHA . Fahmi and tyrahh . mereka suda gelenggeleng kepala melihat telatah kami berdua . padahal saia yg buat pasal tana bercakap dengan beliau . ouchhh ! mereka kata saia dan beliau macam pasangan suami isteri tengah bergaduh . soooooo ? kisah pula saia . saat itu saia suda mula tersenyum . mereka mmg mengadangada . JAHAT . cakap org .. merka tu ape pulaaaa ? taseda diri betul . *ngeh ngeh ngeh . :)

then then , tamat rehat .. paper mereka berjalan kembali . kali ini saia dan athirah pegy merempat at pondok santaisantai . *hoho . erti kate lain ponteng kelas . macammacam perkara yg agak sensored kami bualkan . biasalahhhh . kegewdikskan BEL dan MEL memang begitu . :) act , there's another reason why kitorang ambil keputusan utk keluar kelas . ini semua kerana dan angkara seorang DIA . haddoi , agak malas na masuk mase pelajaran DIA nyhh . panas telinga kalau DIA berkatakata . lebihlebih lagi utk saia , athirah dan fami yg suda punya kes yg tersendiri . di matanya , kami nyh hanya budabuda yg agak kurang baik tidak seperti pelajarpelajar kelas yg lain . HOHO . do i care ? i know myself better . *siapa die ? hehh . biarlah .

mcmmcm yg dbualkan . dari tuttt..tuttt.. hinggalah tuttt .. terlalu privatelahh . HAHA . hanya BEL dan MEL je yg tao . kan kan ? :) sedar tasedar masa telah banyak berlalu dan kami pulang ke kelas dengan harapan DIA suda keluar . haha . kesian DIA . act , kami malas na .. hurmm .. adelahh . *muke blurr . maka dengan itu , tamatlah suda exam pada hari itu . haha . oleh itu , aktiviti chithatting berlangsung lagi . ouhh , beliau . mestilah beliau ade . kalau tidaa , tida lengkaplah F.A.S.T kan ? but at that time , fahmi dengan Ghani .. *tentang ghani ? nntilah cerita . dye pun menarik juga . hee . MYFIE . so beliau keseorangan . haddoi , geli gile tengok beliau bermesra dengan Fahmi . haha . comeeeeeeeel tao mereka ? duduk di atas ribe . beliau mmg manje dgn Fahmi . jgn salah faham . ^^

adoiiiiiiiii .. entah kenape panjang pula kisah pada hari itu . padahal tentang saia dan beliau sahaja . okayokayy . korang pun msti da meluat na membaca .. so kisah diringkaskan .. :)

dengan tibatiba beliau duduk disebelah saia . dengan suara yg perlahan dan sukar ditafsir beliau berkatakata .. dan athirah dengan hati yg sangat memahami terus meninggalkan kami berdua . *baik punya budaa . saje je . Grr~ duakali lima dengan Fahmi . dasar suamiisteri ! :p

" kalau na mara , maralah sekarang .. "

erhh . tersentap saia ketika itu . ntahh kenape , ape yg beliau katakan meresap at dlm hati . saia jadi malu . perasaan aneh . Arggh ! ketika itu saia pandang dye .. pasallah pula mamat nyh duduk dekatdekat . lain pula aku rase . hurmm . * mengeluh . okayokayy ! aku pun tersenyumlah . macam biase , pergaduhan itu tamat begitu je . tiada lagi persengketaan . then then , kami berempat berkumpul bersama kembali . ber-huuhaahuuhaa bersama . mereka dan saia hingga waktu pulang . :)

ALAMAK ! teacher suda .. erhhh .. suda kenal kami . F.A.S.T . ini semua garagara peristiwa kantoi mase tc lepas kitorg balik awal utk kelas tmbhn .. kitorg *satu kelas okayy ? kate banyak na dibuat at rumah . jadi kitorg berjnji akn pulang terus dan tidak lepaklepak utk mgelakkan masalah .. HADDOI , tdak sangka mase kami tengah ber-da-mee-ting at koridor area koop tu , kereta tc datang approach kami . Haishh . mmg TAK lah ! haha . tasangke tc maseh ingat smpi smlm . habes dibanned . HOHO . selepas abes sekolah , mesti PULANG . *peringatan beliau . jadi ... ber-da-mee-ting suda tida boleh di sekolah . KANTOI . hee . malunye dlm kelas tambahan english semalam . sendiri buat , tanggunglah kan ? :p

HAHA . sekolah itu memang riang ria , lebihlebih lagi bila ada mereka . ape yg akan terjadi aku takisah . perjalanan hidup kami maseh jauh . yupp . JAUHH . aku takan berharapkan apeape . :)

semalam ? aku tetap dilanda masalah perasaan . tasangke , adik kepade KAU boleh buat aku tersenyum balik . kau percaye ta ? aku harapkan kau tenangkan aku tentang kejadiaan itu . kau sedar ta itu masalah kita ? disaat aku tengah tertekan , kau boleh pula maramara aku . macam mane aku na explain kalau aku tengah mara gilegile ? jap g aku tertinggi suare kau kate aku derhaka . ntahh . kau boleh jadi air utk org lain . tapi bile dgn aku ? kaulah api . aku nyh air .. aku tetap kene jadi air walaupun hati aku da terbakar rentung . Terima kasih . sebab .. tasudi tenangkan aku . malah kau malukan aku depan kawankawan kau . maramara aku depan kawankawan kau . sampai macam tu sekali kau buat aku . HAHA . semalam , adik kau pula yg membantu kau .. dye juga yg buat aku senyum . dye juga yg layan kerenah aku yg sentiase buat kau menyampah nyh . Terima kasih buat dye . TERIMA KASIH BANYAKBANYAK . :)

hah . selamat membaca karya picisan yg tidak indah ini . HAHA . btw . ISA lahh ! :p

*nota : Ikut Suka Aku . :)


get it now ?

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com