Tuesday, October 19, 2010

teman baik . :)

hari ini ade satu perkara yg bermainmain difikiran saia .. ini semua kerana katakata Fahmi at Teknik Menjawab Biology tadi .

adegan iklan ubat gigi colgate mase cikgu bercakap at depan :

.........

fahmi : Ai'syah , bile lagi kau na bagi cincin couple at Aziem ..
(smbil menunjukkan cincin couple dye dan BEL . elehhh ! :p )
aku : haha . ta kott . tahun depan lahh .. (reaksi spontan dan ketawa)
fahmi : Aziem , hang dengar tak tu ? tahun depan ... ak
u jadi saksi nyh .. haha .. Aminn .
(muka taboleh BLAHH ! sajje na kenekan aku)
aku : ... erhhh .. Fatin .. kau tadengarkan ? jadi saksi aku ,, yg kau tadengar .. kan ?
(gelabah KOTT! )
fatin : huh ? (blurr)

beliau : (diam dan tersengihsengih)
.........

aku terasa perasaan yg aneh ! tadi dlm kelas beliau buli aku . padahal bukan dye bawa pun test pad tu .. sajje suruh aku buka beg dye . erhhh . dala malas na ambek sendiri . malulah at kawankawan . *blushblush . beliau JAHAT ! dgn Fahmi sengihsengih lagi . TANA ! TANA ! saia tasuka beliau punn . tanalahh kaitkan saia dengan beliau . saia tasuka .. beliau pun mesti tasuka . kan kan ? *muke mengharap semua salah Fahmi . hurmm . suke kenekan aku ! huu .

mase na menunggu kelas pukul 2pm , aku makanlah dahulu . dan lepak same Fatin .. hee . beliau lagi . tetibe ingatkan saia tentang kelas yg saia talupe pun . Haishh . semase dalam kelaslah adegan berikut berlaku .. sebelum Fahmi masukk beliau duduk belakang saia . usikusik saia .. mentangmentanglah ade lubang at meja tu .. dye boleh mainmain kaki pula . sahlah kene ketuk dengan aku . padan muka beliau ! HOHO . erhh .. beliau comel . :)

Arhhhhhh ,, saia sebal sebab beliau tidak menidakkan katakata fahmi diatas . saia malulahh ! :(
sepatutnya beliau perlulah respon .. ini tidak diam sajje . beliau nyhh .. jgnlah buat sesuatu yg pelik .. buat saia pk bukanbukan sahaje . mase pulang , 4pm .. beliau ingatkan saia supaya bwa motorsikal hatihati berkalikali padahal satu taman perumahan je .. adoiiiii . beliau nyh .. buang tabiat yea ? saia PELIK dan rase kegewdikskan je tao . Hee . ^^ biarlahh . kawan yg baik mesti prihatinkan ? macam beliau . Thanks , setiausaha sulit saia . :)


ahmad aziem b. abdul latiff dan saia .


he's much more nicer with his spec though . saia suka ! :p


nota : Aziem , anda comel sangat lahh . hee . okay ta saia di sebelahnya ? :p

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com