Saturday, October 23, 2010

sengSENG .


aimed high to fulfill the expectation . InsyaAllah . :)

entah kenape aku .. aku mula meninggalkan dunia menulis nyh . bukan tiada cerita .. tetapi TERLALU BANYAK . haha . haishh . mungkin aku patut berhenti menulis buat mase sekarang . SPM pun da hampir gilegile . Huu . takanlah mahu update tetiap hari kan ? hee . terbakar telinge aku nnti . :)

banyak yg aku na kongsikan .. cerita suka duka , gelak tawa , jatuh terkangkang dan duduk bangun dalam hidup aku yg serba serbi ta-COOL nyhh . mungkin korang bosan , tapi .. nyh ' tempat ' aku kan ? tugas korang hanya perlu membaca dan membaca tanpa sebarang syak dan wasangka . :) secara ringkasnye , life is going easy but i cant lost my FOCUS anymore . the BIG WAR is just ahead , people .

erhhh , mereka semuanya okayy . sihatsihat sahaja .. tapi sekarang kami dilanda konflik di sekolah . DIA dan KAMI . teruk , sial ! hurmm . aku tatao na cakap macam mane . jadi , biarlah aku diam sahaja kerana ramai yg mungkin membaca . hal ini sangat sensitif . terlalu sensitif sehinggakan aku mungkin akan memburukkan seseorang yg ... hurmm , ini melibatkan agama serta maruah semua . bile digunakan perkataan SEMUA , ia melibatkan saia dan kawankawan saia . SILA jangan tanya , boleh ? aku menulis sekadar ingin meluahkan sedikit rasa tetapi bukan untuk membuka pekung di dada . :)

tiaptiap hari saia dibuli oleh BELIAU . beliau jahat . hurmm . tetapi beliau sangat comel kan ?
beliau , beliau . *gelenggeleng kepala WENGWENG suda . hee =.=" saia tidak suka beliau . TIDAK ! saia pasti , tuan dan puan . :)


BULI .

" i think my BESTFRIEND is talking behind my back .. i hope she goes to HELL ! "
backstabber ? i hate BACKSTABBER ! especially yg dianggap kawan . sial doe . belakang aku sedapsedap je dye 'tabur' with BAD DIRT . hampehhh ! serius aku geram . Grrr~ mmg TAK larh ! aku ikhlas tao berkawan dgn semua org , dgn dye pun ! .. tetibe jd cmnyh pulaa . sekarang na tgk muke dye pun aku MENYAMPAH ! naseb baek sekolah laen . HEHH . perangai cm GUDGUD je . WHATEVER larh , LOSER . kau mmg LOSER sbb tu kau ckp belakang . depan aku ? mcm kambing . MONYET aku pun behave dari kau tao ta ? HAHA . *menyumpah orang dengan sengaja nyhh . LOL ! :)

tentang KAU . kau sentiasa membahagiakan aku dalam segala perkara yg kau buat . setiap kesakitan dan kegembiraan yg kau beri aku akan simpan dan ingat .. aku sayangkan kau .. lebih dari yg kau tahu . dan itu bukan satu pembohongan , syg . semoga kau sentiasa bahagia di samping sesiapa sahaja . kerana kau KEBAHAGIAAN AKU . :)

life is GOOD , people . it would be better and better . time is the best remedy to heal the wounds . i believe that so . hee . kite BANGGA jadi SINGLE kan , Lyna dan Sharon ? HAHA . ^^

*pesanan penaja : faraaaaaaaaaaaaa , anda sangat pandailahh . :) HAHA . kakak suka ape yg fara buat at mamat tuuuu . HAHA . kakak pun da gelak gulingguling nyh . keep it up , yaww ! ILY . THUMBS UP . :)

current status : aku sedang melipat gandakan usaha utk SPM . sila doakan kejayaan dan kesejahteraan aku . aku syg semuanyaaaaaa . :)

*note : before the school end , aku akan tinggalkan satu lagi warkah buat syukri . buat yg terakhir . semoga dia akn terus maju dan maju . he's the COOLEST person in my journey in 2010 . lepas nyh , aku takan memerhatikan dye lagi kerana itu yg TERAKHIR . ^^

0 comments:

SKODENG KAKI .

 
template by suckmylolly.com